تغییر مدیر معترض به نحوه نادرست برگزاری مناقصه سامانه هوشمند ناوگان حمل‌ و نقل

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس خبر داد تغییر مدیر معترض به نحوه نادرست برگزاری مناقصه سامانه هوشمند ناوگان حمل‌ و نقل نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: اوج فاجعه در پرونده مناقصه ۸۶۰۰ میلیارد ریالی سامانه هوشمند حمل‌ و نقل، تغییر مدیری است که به نحوه برگزاری مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع […]

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس خبر داد

تغییر مدیر معترض به نحوه نادرست برگزاری مناقصه سامانه هوشمند ناوگان حمل‌ و نقل

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: اوج فاجعه در پرونده مناقصه ۸۶۰۰ میلیارد ریالی سامانه هوشمند حمل‌ و نقل، تغییر مدیری است که به نحوه برگزاری مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است.

ابوالفضل‌ابوترابی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو اظهارکرد: متأسفانه در وزارت کشور و در یکی از اتحادیه‌های زیرمجموعه سازمان شهرداری‌ها مناقصه‌ای با نام سامانه هوشمند ناوگان حمل‌و نقل برگزار شده بود که در آن یک‌سری اتفاقات ناگواری در حال وقوع بود؛ این مناقصه، جای تأمل و ابهامات فراوانی دارد.

وی افزود: مناقصه سامانه هوشمند حمل‌ و نقل برگزار شده اشکالات حقوقی و فنی متعددی بر آن وارد است که بخش حقوقی با توجه به ایرادات دستور ابطال آن را داده است.

نماینده مردم نجف‌آباد تصریح‌کرد: این مناقصه علاوه بر اشکالات حقوقی، ایرادات فنی متعددی هم دارد. برای مثال چارچوب فنی مشخصی را برای این دستگاه تعیین نکرده و با سیستم Gps عمل می‌کند که این خودش محل اشکال است، زیرا در صورت تحریم این طرح متوقف خواهد ماند و از لحاظ امنیتی نیز خودرو‌هایمان توسط دیگران رصد می‌شود.

عضو کمیسیون شورا تصریح‌کرد: از پیگیری‌کنندگان این مناقصه که رقم آن در حدود ۸۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد یکی از اقوام سببی آقای وزیر کشور که در گذشته از معاونین و اکنون مشاور ایشان هستند، نیز می‌باشند.

وی اظهارکرد: اوج فاجعه در این پرونده، تغییر مدیری است که به نحوه مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است.

 

ابوترابی در پایان گفت: در جلسه کمیسیون شورا‌‌ها که با حضور وزیر کشور خواهد بود در این خصوص به ایشان تذکر داده و خواسته خواهد شد که مانع عملیاتی شدن مناقصه شوند.