اجرای کمپین «به احترام هم» در بانک ملت

اجرای کمپین «به احترام هم» در بانک ملت گروه بانک، بیمه، بورس- بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و با هدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، کمپین «به احترام هم‌»، […]

اجرای کمپین «به احترام هم» در بانک ملت

گروه بانک، بیمه، بورس- بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و با هدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، کمپین «به احترام هم‌»، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می‌کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هر چند کوچک را رعایت کنند.

براساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه‌های خودپرداز را در اولویت قرارداده است.

براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.

«به احترام هم» جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.

 

در عین حال، کمپین مجازی این جریان هم در حال برنامه‌ریزی و اجرا است که هدف از آن، درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت می‌شود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.