بیرانوند و حاشیه‌ای به نام بحران هویت

بیرانوند و حاشیه‌ای به نام بحران هویت دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که رابطه‌اش با هواداران این تیم هم شکرآب شده، با بحران جدیدی مواجه شده که هویت او را زیر سؤال برده و ممکن است برایش دردسرساز شود.  به گزارش مهر، علیرضا‌بیرانوند که با تیم نفت تهران به فوتبال معرفی شد و حال پیراهن پرطرفدار‌ترین […]

بیرانوند و حاشیه‌ای به نام بحران هویت

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که رابطه‌اش با هواداران این تیم هم شکرآب شده، با بحران جدیدی مواجه شده که هویت او را زیر سؤال برده و ممکن است برایش دردسرساز شود.

 به گزارش مهر، علیرضا‌بیرانوند که با تیم نفت تهران به فوتبال معرفی شد و حال پیراهن پرطرفدار‌ترین تیم ایران را برتن کرده است، پس از تنشی که با هواداران این تیم پیدا کرد و به آنها علامت «هیس» را نشان داد، حالا با بحران جدیدی مواجه شده که به نظر می‌رسد در ادامه حاشیه‌سازی‌های روزهای اخیرش رخ داده است.

پس از آن‌که بیرانوند در چند مقطع مقابل هواداران پرسپولیس موضع گرفت و در دیدار با پدیده واکنش‌های خود را به اوج رساند و علامت «هیس» را به سکونشینان نشان داد، یکی از افرادی که به نظر می‌رسد از نزدیکان و هم‌ولایتی‌های اوست، اطلاعات جدیدی را در اختیار رسانه‌ها قرارداده است.

 

این‌که این اطلاعات چقدر درست است هنوز با واکنشی از سوی بیرانوند یا باشگاه پرسپولیس مواجه نشده است اما به نظر می‌رسد خیلی هم بیراه نباشد. در این اطلاعات که هنوز صحتش تأیید نشده آمده است: «محمدرضاصفربیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران متولد ۱۳۶۷، فرزند مرتضی‌صفربیرانوند متولد روستای سرابیاس از کرگاه غربی، بخش مرکزی خرم‌آباد است.