۲۲۹۵ مزایده – شرکت خدمات ارتباطی رایتل – فروش اقلام مازاد تجهیزات مخابراتی

مزایده عمومی شماره ۱۰۱/RM/96 فروش اقلام مازاد تجهیزات مخابراتی (نو و مستعمل) نوبت دوم  شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به فروش اقلام مازاد تجهیزات مخابراتی نو و مستعمل، از طریق مزایده عمومی و به صورت ریالی اقدام نماید. به این منظور از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در […]

مزایده عمومی شماره ۱۰۱/RM/96

فروش اقلام مازاد تجهیزات مخابراتی (نو و مستعمل)

نوبت دوم 

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به فروش اقلام مازاد تجهیزات مخابراتی نو و مستعمل، از طریق مزایده عمومی و به صورت ریالی اقدام نماید.

به این منظور از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در این مزایده را دارند، دعوت می‌شود از تاریخ انتشار آگهی لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۰۹/۹۶، همه روزه در ساعات اداری (به جز روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل)، با اعزام نماینده به همراه معرفی‌نامه رسمی(شامل نام نماینده، ‌تلفن مسئول مربوطه و ایمیل برای مکاتبات)، جهت خرید اسناد مزایده مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم جهت خرید اسناد مزایده می‌بایست مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال(پانصد هزار ریال) را به حساب شماره ۸۹/۱۸۵۷۶۹۴۹ نزد بانک ملت شعبه دفتر شماره یک بانکداری شرکتی کد ۶۵۸۶۲ (قابل واریز در کلیه شعب) به نام شرکت خدمات ارتباطی رایتل، واریز نموده و اصل فیش واریزی را در زمان خرید اسناد مزایده ارایه نمایند.

محل فروش اسناد: تهران- خیابان ولیعصر (عج)، بعد از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، تقاطع خیابان مهرداد، پلاک ۸، طبقه ۸، کمیسیون معاملات.

مبلغ تضمین اقلام نو:‌ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یکصد میلیون ریال)

مبلغ تضمین اقلام مستعمل: ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (ششصد میلیون ریال)

توجه: داوطلبان می‌بایست، پیش از مراجعه جهت خرید اسناد مناقصه با تلفن ۲۷۶۵۴۵۴۵ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. همچنین سایر اطلاعات تکمیلی در اسناد مزایده درج شده است.