ترک‌تشریفات دستاویز شده است

شهردار اصفهان ترک‌تشریفات دستاویز شده است شهردار اصفهان گفت: نباید ترک‌تشریفات دستاویزی باشد برای رسیدن به مسایلی که به ضرر شهر و مردم است. به گزارش ایمنا، قدرت‌ا… نوروزی تأکید کرد: باید مسایل کارآفرینی را به یک گفتمان در شهر تعریف کنیم که در این راستا می‌تواند از ظرفیت شهرداری در تلویزیون استفاده کرد. وی […]

شهردار اصفهان

ترک‌تشریفات دستاویز شده است

شهردار اصفهان گفت: نباید ترک‌تشریفات دستاویزی باشد برای رسیدن به مسایلی که به ضرر شهر و مردم است.

به گزارش ایمنا، قدرت‌ا… نوروزی تأکید کرد: باید مسایل کارآفرینی را به یک گفتمان در شهر تعریف کنیم که در این راستا می‌تواند از ظرفیت شهرداری در تلویزیون استفاده کرد.

وی عنوان‌کرد: باید مشخص شود کارآفرینی چیست و چه زیرساخت‌هایی را نیاز دارد، آیا کارآفرینی ایجاد اشتغال است و یا انتقال مشاغل.

نوروزی خاطرنشان‌کرد: برای این مهم نیاز به فعالیت‌های فرهنگی دقیق داریم که لازم است در این راستا جلسه‌ای با حضور اتاق بازرگانی و دانشگاه‌ها برگزار شود تا با ابعاد کارآفرینی آشنا و بیان واحدی در این زمینه ایجاد شود.

وی اظهارکرد: بر این اساس نیاز به برنامه‌های فرهنگی داریم بنابراین باید برنامه تلویزیونی برای دستگاه‌های مرجع تدارک دیده شود تا به درک واحدی از کارآفرینی برسیم و بتوانیم شعار خود را عملی کنیم.

شهردار اصفهان توضیح داد: البته باید مشخص شود برای این مهم به چه مصوباتی نیاز است و قوانین چقدر به ما اجازه می‌دهد که در این راستا فعالیت کنیم.

نوروزی تأکید ‌کرد: باید تشریفات در این رابطه حذف شود البته نباید ترک تشریفات دستاویزی باشد برای رسیدن به مسایلی که به ضرر شهر و مردم است.

وی تأکید کرد: اگر برای رسیدن به هدف مهم کارآفرینی نیاز به مصوبه هست باید لایحه و طرح آن ارایه شود تا بتوانیم این شعار را اجرایی کنیم.

 

شهردار اصفهان اظهار کرد: معتقدیم باید کارآفرینی را توسعه دهیم و به سمت فناوری‌های نوین حرکت کنیم چرا که فناوری‌های نوین جلوی توسعه سخت‌افزارهای مخرب را می‌گیرد.