ربات بانک ایران زمین به «سامانه سپام» مجهز شد بانک ایران زمین در راستای تأکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از «سامانه سپام» در استعلام ضمانتنامه بانکی ریالی و سهولت مشتریان استفاده از این امکان در فضای شبکههای اجتماعی این امکان را روی ربات خود راهاندازی کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک […]
ربات بانک ایران زمین به «سامانه سپام» مجهز شد
بانک ایران زمین در راستای تأکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از «سامانه سپام» در استعلام ضمانتنامه بانکی ریالی و سهولت مشتریان استفاده از این امکان در فضای شبکههای اجتماعی این امکان را روی ربات خود راهاندازی کرد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایران زمین، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از برخی مشکلات و ابهامات و نیز به منظور اعمال نظارت و کنترل بیشتر از سوی این نهاد نظارتی، بانکها و مؤسسات مالی موظف کرد به ازای صدور هر ضمانتنامه بانکی، نسبت به اخذ یک شماره اختصاصی از سامانه پیامرسانی الکترونیک مالی بانک مرکزی (سپام) اقدام کنند.
بر همین اساس بانکها و مؤسسات مالی موظفند هریک از رویدادهای صدور، اصلاح، تمدید، پرداخت، خاتمه و ابطال ضمانتنامههای بانکی را مطابق با مفاد «دستورالعمل ناظر بر ضمانتنامههای بانکی (ریالی)» در این سامانه ثبت کنند.
از این رو بانک ایران زمین با توجه به استقبال مشتریان و مخاطبین همچنین گسترش ارایه خدمات در فضای شبکههای اجتماعی این امکان را برای عموم مخاطبین فراهم کرده که از طریق ربات بانک ایران زمین ضمانتنامههای سپامی را استعلام گرفته و از صحت آن با خبر شوید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.