انتصاب جدید در بانک ملی ایران

انتصاب جدید در بانک ملی ایران با حکم محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، رضاخسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، حسین‌بارانی، معاون منابع انسانی بانک در جلسه معارفه و اعطای این حکم انتصاب با بیان این که اگرچه بانک ملی ایران […]

انتصاب جدید در بانک ملی ایران

با حکم محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، رضاخسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، حسین‌بارانی، معاون منابع انسانی بانک در جلسه معارفه و اعطای این حکم انتصاب با بیان این که اگرچه بانک ملی ایران یک مؤسسه مالی و اقتصادی است، اما مسایل معنوی و ارزشی جایگاه والایی در آن دارد، گفت: مدیریت و کارکنان بانک به این مسایل توجه ویژه دارند و آنها را در اولویت‌های کاری خود قرارداده‌اند.

وی افزود: توجه به ایثارگران و حقی که آنها به گردن همه ما دارند، در رأس فعالیت‌های بانک است و همواره سعی بر این بوده که به خواسته‌های خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه توجه شود.

بارانی با تأکید بر این که بانک ملی ایران به منظور ساماندهی، سرعت دادن و بهبود بخشیدن خدمت‌رسانی به ایثارگران و جانبازان مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک را ایجاد کرده است، اظهار کرد: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، خلأ چنین مرکزی را در بانک احساس و بر تأسیس آن اصرار کردند تا امور این بخش بهتر پیش برود.

رضاخسروی، رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر تکفیری‌های داعش، تأکید کرد: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران است و ما امیدواریم ارایه خدمات به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنها در بانک روز به روز بهتر شود.

 

گفتنی است در این جلسه، محمدرضایی، رییس اداره‌کل سرمایه انسانی و مهدی‌لطیفی، رییس اداره‌کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.