آب مناطق زلزله زده قطع نیست

آب مناطق زلزله زده قطع نیست مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آب هیچ‌کدام از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه قطع نیست و کارشناسان به‌طور مستمر وضعیت را رصد و نمونه‌گیری می‌کنند. به‌گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، علیرضاتخت‌شاهی، با اشاره به این‌که آب شهرستان سرپل‌ذهاب وصل است اظهار داشت: اکنون آب قابل شرب […]

آب مناطق زلزله زده قطع نیست

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آب هیچ‌کدام از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه قطع نیست و کارشناسان به‌طور مستمر وضعیت را رصد و نمونه‌گیری می‌کنند.

به‌گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، علیرضاتخت‌شاهی، با اشاره به این‌که آب شهرستان سرپل‌ذهاب وصل است اظهار داشت: اکنون آب قابل شرب در شبکه جاری است.

وی با بیان این‌که گاهی اوقات در برخی مناطق قصرشیرین به دلیل تعمیرات به صورت کوتاه‌مدت قطعی آب رخ می‌دهد، گفت: در مسکن مهر سرپل‌ذهاب به دلیل عدم سکونت و شکستگی شبکه آب و به منظور جاری نشدن آب در محوطه آب در شبکه جاری نیست اما در سایر نقاط شهر آب وصل است.

تخت‌شاهی عنوان کرد: علاوه بر جاری بودن آب در شبکه‌ها تانکرهای آب رسانی با وجود عدم استقبال در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند و آب بسته‌بندی شده نیز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این‌که چشمه آب سراب گرم تأمین‌کننده آب شرب شهرهای سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و روستاهای مسیر است گفت: در نخستین روز حادثه تأسیسات سراب گرم از جمله تأسیسات برقی، ابنیه دچار آسیب و چشمه آب دچار کدورت شده بود که با اقدامات اولیه و پیگیری‌های انجام شده سیستم برق در همان روز اول وصل شد.

تخت‌شاهی افزود: به دنبال آن برای رفع کدورت آب با تمام تجهیزات کامل و استفاده از نظر کارشناسان و همکاران در این زمینه با استقرار سیستم‌های پیش تصفیه کدورت به حداقل رسیده و آب شفاف وارد شبکه توزیع شد.

 

وی گفت: علاوه بر پیگیری برای رفع مشکل آب در شهرهای گیلان‌غرب و کرندغرب و تازه‌آباد هم به موقع اقدام شده است وهم ‌کنون تمام شهرهای مناطق زلزله‌زده از آب پایدار در شبکه برخوردار هستند.