برگزاری مناقصه با جذب اعتبار طرح تکمیل سالن ورزشی یک‌هزار نفری خمین

رییس سازمان برنامه‌ و بودجه استان مرکزی خبر داد برگزاری مناقصه با جذب اعتبار طرح تکمیل سالن ورزشی یک‌هزار نفری خمین رییس سازمان برنامه ‌و بودجه استان مرکزی گفت: جاده خمین‌- شازند از محورهای پرتردد و ویژه اقتصادی است که برای تکمیل این پروژه ۵۰میلیارد ریال اختصاص داده شده است. به گزارش مهر، رقیه‌یادگاری اظهار‌کرد: […]

رییس سازمان برنامه‌ و بودجه استان مرکزی خبر داد

برگزاری مناقصه با جذب اعتبار طرح تکمیل سالن ورزشی یک‌هزار نفری خمین

رییس سازمان برنامه ‌و بودجه استان مرکزی گفت: جاده خمین‌- شازند از محورهای پرتردد و ویژه اقتصادی است که برای تکمیل این پروژه ۵۰میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

به گزارش مهر، رقیه‌یادگاری اظهار‌کرد: برای تکمیل پروژه محور خمین – شازند اخیراً ۵۰میلیارد ریال اختصاص داده شده که با این میزان اعتبار قرارداد شروع عملیات این طرح بسته خواهد شد و عملیات اجرایی پروژه شروع می‌شود.

رییس سازمان برنامه‌ و بودجه استان مرکزی ادامه‌داد: ۴۰میلیارد ریال این بودجه از محل اعتبارات ملی ابلاغ و ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اختصاص داده شده است.

یادگاری تصریح‌کرد: در سال‌جاری اعتبارات مناسبی برای طرح توسعه خمین ابلاغ شده که این اعتبارات در راستای اولویت‌های توسعه و شاخص‌هایی که می‌تواند در اشتغال‌زایی و نگهداشت جمعیت این شهرستان تأثیر‌گذار باشد، صرف خواهد شد.

رییس سازمان برنامه ‌و بودجه استان مرکزی با اشاره به طرح تکمیل سالن ورزشی یک هزار نفری خمین بیان کرد: ۱۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه سالن ورزشی این شهرستان اختصاص داده شد که با جذب این اعتبارات امید است در شورای فنی قرارداد این پروژه حل شده و به مناقصه گذاشته شود و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه‌داد: پروژه بیمارستان ۱۳۰تختخوابی این شهرستان نیز از نظر فنی از پروژه‌های مطلوب استان است و ۱۰۰میلیارد ریال از اعتبارات سفر هیأت دولت به تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.

 

رییس سازمان برنامه ‌و بودجه استان مرکزی بیان‌کرد: برای تکمیل این پروژه اعتبارات کافی نیست و امید است با پیگیری‌های نماینده مردم خمین در مجلس، اعتبارات پروژه بیمارستان افزایش یابد و تا پایان ‌سال ۹۷ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.