ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن

ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن نماینده مردم فیروزآباد در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن به رونق تولید و صنعت کشور خدمت شایسته‌ای کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، کورش‌کرم‌پور‌حقیقی افزود: اشتغال یکی از مهم‌ترین معضلات کشور است و با رفع مشکلات واحدهای تولیدی، شاهد کاهش […]

ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن به رونق تولید و صنعت کشور خدمت شایسته‌ای کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، کورش‌کرم‌پور‌حقیقی افزود: اشتغال یکی از مهم‌ترین معضلات کشور است و با رفع مشکلات واحدهای تولیدی، شاهد کاهش این مشکل خواهیم بود، هدف بانک صنعت و معدن بهبود شرایط تولید و اشتغال در کشور است و اگر شرایط یاد شده بهبود یابد در حقیقت این بانک به هدف خود دست یافته است.

این نماینده مجلس دهم در خصوص ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن بیان داشت: بحث افزایش سرمایه که در برنامه ششم نیز بدان پرداخته شده است برای بانک صنعت و معدن یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و صددرصد باید تحقق یابد.

 

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس‌شورای‌اسلامی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن اقدامات بسیار مثبتی را برای رونق صنعت کشور انجام داده و امید است که با حمایت‌های لازم، نقش پررنگ تری را در جهت توسعه فنی کشور ایفا کند.