رضایت مشتری، اولویت بانک مهر اقتصاد

رضایت مشتری، اولویت بانک مهر اقتصاد گروه بانک، بیمه، بورس- معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد در جمع رؤسای دوایر اداره امور شعب استان کردستان گفت: برای دستیابی به اهداف بانک، احترام و جلب رضایت مشتری باید در اولویت همکاران باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، ایرج نیک‌اختر، معاون […]

رضایت مشتری، اولویت بانک مهر اقتصاد

گروه بانک، بیمه، بورس- معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد در جمع رؤسای دوایر اداره امور شعب استان کردستان گفت: برای دستیابی به اهداف بانک، احترام و جلب رضایت مشتری باید در اولویت همکاران باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، ایرج نیک‌اختر، معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک در این نشست با بیان مطلب فوق، اظهارکرد: همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل‌ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری، ضمن ارتقای اطلاعات شغلی و حرفه‌ای خود، پاسخگوی تقاضای مشتریان و سپرده‌گذاران باشند.

معاون اعتبارات بانک تصریح‌کرد: ارزش‌آفرینی روزافزون برای سازمان از طریق افزایش سودآوری در کنار ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی یکی از اصلی‌‌ترین اولویت‌های بانک است از اینرو همه باید با همدلی و هم‌افزایی در مسیر اهداف و برنامه‌های کلان بانک مهر اقتصاد گام ‌برداریم.

 

وی نقش کارکنان در موفقیت بانک را بسیار مهم دانست و افزود: نیروی انسانی کارآمد تضمین‌کننده رشد و بالندگی یک سازمان است و بحمدا… بانک مهر اقتصاد دارای پشتوانه عظیمی از کارکنان متعهد و خدمتگزار است که با وجود این ظرفیت، چشم‌انداز بسیار خوبی پیش روی این مجموعه قرار دارد.