آگهی تجدید فراخوان مناقصه «نوبت سوم تجدید» عمومی یک مرحلهای – نوبت دوم […]
آگهی تجدید فراخوان مناقصه «نوبت سوم تجدید»
عمومی یک مرحلهای – نوبت دوم
کد: ۲۷/۹۶-۲۰۰-ر
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورت جلسه هیأت مدیره به شماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضایسبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵ متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس، براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵ متری غربی دره بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس.
۲-نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۱۹ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبتنام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبتنام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و بهآدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد، را نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫
۴-مدت پیمان. مدت پيمان ۱۲ماه شمسی است.
۵-مبلغ برآورد اولیه: معادل۹،۶۱۶،۳۲۸،۴۳۶ (نه میلیارد و شش صد و شانزده میلیون و سی صد و بیست و هشت هزار و چهار صد و سی و شش) ریال. (به صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).
۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه): ۴۸۱،۰۰۰،۰۰۰ (چهارصد و هشتاد و یک میلیون)ریال.
۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۳۹۶ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۹/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی میباشد.
۹-تحویل اسناد مناقصه:
۹-۱- بهصورت الکترونیکی تا ساعت ۱۹روز شنبه مورخ ۰۲/۱۰/۱۳۹۶، در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری شود.
۹-۲- به صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۱۰/۱۳۹۶ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.
۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۰۸:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۱– هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۰۰،۰۰۰ (چهارصد هزار) ریال است.
۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.