سیصد و بیست و دومین شعبه بانک پارسیان در تبریز گشایش یافت با حضورخلیلپور مدیرامورشعب، بیژنی مدیر امور پشتیبانی، نیکنیا رییس حوزه تبریز و دیگر مدیران بانک پارسیان و همچنین کسبه و تجار محل، سیصد و بیست و دومین شعبه بانک پارسیان در چهارراه ابوریحان تبریز، گشایش یافت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی […]
سیصد و بیست و دومین شعبه بانک پارسیان در تبریز گشایش یافت
با حضورخلیلپور مدیرامورشعب، بیژنی مدیر امور پشتیبانی، نیکنیا رییس حوزه تبریز و دیگر مدیران بانک پارسیان و همچنین کسبه و تجار محل، سیصد و بیست و دومین شعبه بانک پارسیان در چهارراه ابوریحان تبریز، گشایش یافت.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک پارسیان، مدیر امور شعب بانک پارسیان در آیین گشایش شعبه ابوریحان تبریز گفت: بانک پارسیان، بانکی پیشگام در عرصه بانکداری الکترونیک است.
خلیلپور با اشاره به عملکرد بانک پارسیان در حوزه خدمات نوین و بانکداری الکترونیک، گفت: براساس گزارش عملکرد ۳۵ بانک و مؤسسه اعتباری در مهرماه ۹۶ در شبکه شاپرک، بانک پارسیان به دلیل حضور گسترده خود در شبکه بانکی و نظام پرداخت، با سهم ۶٫۷۶ درصدی از کل تعداد تراکنشهای پذیرندگی شبکه پرداخت، رتبه سوم را در بین تمامی بانکها و رتبه اول را در میان بانکهای خصوصی کسب کرده است.
همچنین بانک پارسیان با سهم ۴٫۵۷ درصدی از کل مبلغ تراکنشهای شبکه پرداخت نیز رتبه اول مبلغ تراکنشها را در میان بانکهای خصوصی از آن خود کرده است.
اندازهگیری میزان تمرکز در بازار بانکهای پذیرنده تراکنشها، نشان میدهد که بانک پارسیان از جمله بانکهایی است که بیشترین نفوذ و حضور را در بازار ابزارها و تراکنشهای بانکی دارد و ابزارهای این بانک حضور و گستردگی فراوانی را در فروشگاهها و در بین کاربران داشته است.
مدیر امور شعب بانک پارسیان در ادامه با بیان اینکه امانتداری ومشتریمداری سرلوحه فعالیت کارکنان بانک پارسیان است، گفت: توسعه شعب بانک پارسیان در سراسر کشور با هدف تسهیل ارایه خدمات و رضایت مشتری، بهبود کیفیت خدمات نوین بانکداری و جذب منابع برای کمک به اهداف توسعه اقتصادی کشور و تحقق برنامههای دولت در دستور کار قرار گرفته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.