حضور یک هزار و ۵۰۰ تنی ایرالکو در بورس کالا

  دیروز تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۲۱ هزار و ۵۸۲ تن کالاست در حالی که ۳۳ هزار و ۴۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۴۲ هزار و ۲۸۲ تن […]

 

دیروز تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۲۱ هزار و ۵۸۲ تن کالاست در حالی که ۳۳ هزار و ۴۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۴۲ هزار و ۲۸۲ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار و ۱۰۰ تن قیر، دو هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه رفت و۳۳ هزار و ۴۰۰ تن انواع قیر شرکت‌های نفت جی و بام گام عایق ارومیه نیز در تالار صادراتی عرضه شد.

علاوه بر این، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو، ۲۰۰ تن شمش روی شرکت سازند روی زنجان، دو هزار و ۵۰۰ تن کک متالورژی شرکت کک‌سازی زرند در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

 

بر اساس این گزارش، یک هزار و ۵۰۰ تن گندم دوروم کرمانشاه، خوزستان، فارس، کرمان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و ۸ کیلوگرم زعفران رشته‌ای مشهد در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه شد.