تهیهکننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که مدتی است برخی رسانهها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام میکنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع میدهند، توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبهای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبتهای وی هیچ شکی […]
تهیهکننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که مدتی است برخی رسانهها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام میکنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع میدهند، توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبهای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبتهای وی هیچ شکی نیست، ولی اینکه ماهیت حرفهای وی نزدیک به واقعیت است یا نه را مردم به زودی متوجه میشوند؛ این موضوع توهین به من نبود، بلکه توهین به مردمی بود که این سریال را پیگیری میکنند.
او عملکرد این بازیگر را غیرحرفهای دانست و گفت: حتماً در آینده افرادی که با او همکاری خواهند داشت، به این عملکرد او توجه میکنند؛ چراکه ممکن است وی آسیب مالی و اعتباری بهکار وارد کند.
محمد امامی در گفتوگو با ایسنا، درباره عملکرد برخی رسانهها در خصوص انتشار مطالبی درباره پایان سریال «شهرزاد» اظهار کرد: رسانهها و روزنامههایی که این موضوع را به عنوان یک دستاورد در صفحه اصلیشان منتشر کردند، تلاش کردند تا از اعتبار «شهرزاد» برای خودشان اعتبار بخرند. رسانههایی که در میان مردم و اهالی رسانه اعتباری ندارند و قلم آنها طرفداری ندارد، از این طریق تلاش کردند تا مخاطبانِ نداشته یا از دسترفتهشان را جذب کنند. خوشحالم که سریال «شهرزاد» که از تمام عوامل این سریال بزرگتر است، آنقدر معتبر است که روزنامهای برای به دست آوردن اعتبار در صفحه اصلی به این موضوع میپردازد.
تهیهکننده سریال «شهرزاد» در ادامه سخنانش اعلام کرد که سری دوم این سریال، رقیبی برای سری اول خواهد بود و اگر تولید سری دوم، دو سال هم به تولید بینجامد، صبر میکنند تا کالایی باکیفیتتر از «شهرزاد ۱» تحویل مخاطبان دهند.
او در پاسخ به این پرسش که آیا برای جلوگیری از وقفه زیاد و به دنبال آن از دست دادن برخی از مخاطبان، احتمال تولید و پخش همزمان «شهرزاد ۲» وجود دارد، اظهار کرد: اصلاً؛ هر چقدر هم که وقفه بیافتد، ما کل کار را تصویربرداری میکنیم تا حتی یک ساعت هم در تحویل کالا به مردم بد قولی نکنیم. به هیچ وجه تعهدمان به مردم را فدای هیچ مصلحتاندیشی نمیکنیم، حتی اگر این کار باعث ریزش مخاطب شود. آبرو چیزی است که به زحمت به دست آورده میشود و حاضر نیستیم به راحتی مخاطبمان را از دست دهیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.