شهردار آمل از اجرای مناقصه زباله‌سوز این شهر خبر داد.

ساخت زباله‌سوز آمل به مناقصه می‌رود  شهردار آمل از اجرای مناقصه زباله‌سوز این شهر خبر داد. به گزارش ایسنا، احمدامیرسلیمانی با اعلام این‌که تا یک ماه آینده ساخت زباله‌سوز در آمل به مناقصه می‌رود تا پیمانکاران این طرح مشخص شود، عنوان‌کرد: زمین ساخت زباله‌سوز آمل تهیه شده است و در انتظار هستیم تا شرکت‌های پیمانکار […]

ساخت زباله‌سوز آمل به مناقصه می‌رود

 شهردار آمل از اجرای مناقصه زباله‌سوز این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمدامیرسلیمانی با اعلام این‌که تا یک ماه آینده ساخت زباله‌سوز در آمل به مناقصه می‌رود تا پیمانکاران این طرح مشخص شود، عنوان‌کرد: زمین ساخت زباله‌سوز آمل تهیه شده است و در انتظار هستیم تا شرکت‌های پیمانکار این طرح تعیین شوند.

وی با بیان این‌که شرکت‌های سازنده زباله‌سوز عموماً ایرانی خارجی هستند و به صورت مشترک این طرح را اجرایی می‌کنند، بیان‌کرد: زمین زباله‌سوز آمل بسترسازی شده است و در صورت تعیین، به پیمانکار معرفی می‌شود.

 

امیرسلیمانی با اشاره به این‌که برای زباله‌سوز شهر آمل ظرفیت ۶۰۰ تنی در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت زباله‌سوز شهر آمل خواهد بود. این هزینه برای ساخت ابنیه و راه‌اندازی تجهیزات خواهد بود.مدت ساخت این پروژه ۳ساله است.