کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری توسط بانک انصار بانک انصار پس از احراز صلاحیتهای لازم موفق به کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از اداره کل روابطعمومی و تبلیغات بانک انصار، پیرو اجرای ماده ٨ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و […]
کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری توسط بانک انصار
بانک انصار پس از احراز صلاحیتهای لازم موفق به کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از اداره کل روابطعمومی و تبلیغات بانک انصار، پیرو اجرای ماده ٨ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱/۲/۱۳۹۴ مجلسشورایاسلامی در راستای ایجاد و تقویت نشان(برندهای) داخلی، محصولات صنعتی و خوشههای صادراتی، با همکاری دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاههای اجرایی کشور، دومین دوره طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی با محوریت بررسی میزان رضایتمندی و اعتماد مشتری به برندهای ملی و با همکاری و حمایت سازمانهای دولتی و تشکلهای علمی، صنعتی و اقتصادی در آذرماه سال جاری برگزار و بانک انصار پس از احراز صلاحیتهای لازم نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری را کسب کرد.
این مراسم با حضور نمایندگان مجلسشورایاسلامی، معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، اعضای اتاق بازرگانی ایران و تهران و معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران دومین طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی در محل سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
این گزارش میافزاید، محورهای اصلی برنامه معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تأمین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرفکنندگان ایرانی کالا و خدمات از طریق رسانهها و نیز بررسی فرصتهای موجود در محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی بود.
در پایان جوایز برگزیدگان و برندهای مشتری مدار در مراسم اختتامیه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری، چهرههای سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی و در قالب جایزه نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری اعطا شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.