حمایت وزارت نفت از تجاری‌سازی ۱۰ طرح برتر

  معاون فن‌آوری و نوآوری پارک علم و فن‌آوری بوشهر از حمایت وزارت نفت از ۱۰ طرح برتر جشنواره دانایی خلیج‌فارس خبر داد و گفت: حمایت از این طرح‌ها در جهت تجاری‌سازی طرح‌های برتر است. به گزارش ایسنا، حامد گرگین‌پور در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره دانایی خلیج‌فارس در جمع خبرنگاران برگزاری این جشنواره را ثبت […]

 

معاون فن‌آوری و نوآوری پارک علم و فن‌آوری بوشهر از حمایت وزارت نفت از ۱۰ طرح برتر جشنواره دانایی خلیج‌فارس خبر داد و گفت: حمایت از این طرح‌ها در جهت تجاری‌سازی طرح‌های برتر است.

به گزارش ایسنا، حامد گرگین‌پور در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره دانایی خلیج‌فارس در جمع خبرنگاران برگزاری این جشنواره را ثبت یک رویداد علمی در تقویم شرکت نفت ذکر کرد و ادامه داد: بر این اساس طرح‌هایی که در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به این جشنواره ارایه شده است، دارای سطح فن‌آوری بالا و بسیاری از آن‌‌ها دارای تأییدیه‌های استانی هستند.

وی با تأکید بر این که در این دوره از جشنواره بسیاری از طرح‌ها ثبت بین‌المللی اختراع شده‌اند، اضافه کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر حمایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری از ۵ طرح برتر، وزارت نفت نیز در راستای حمایت از طرح‌های برتر آمادگی خود را اعلام کرده است.

گرگین‌پور در این باره توضیح داد: بر این اساس در این دوره از جشنواره وزارت نفت از ۱۰ طرح برای تجاری‌سازی حمایت خواهد کرد.

به گفته وی با توجه به مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده در زمینه ایجاد بازار، وزارت نفت آمادگی خود را برای استفاده از دستاوردهای تحقیقاتی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اعلام کرده است.

 

گرگین‌پور همچنین خاطرنشان کرد: این اقدام وزارت نفت به عنوان یکی از مشتریان دستاوردهای تحقیقاتی به شمار می‌رود.