هیچ کمبود دارویی در مناطق زلزله‌زده نداریم

معاون غذا و دارو دانشگاه کرمانشاه هیچ کمبود دارویی در مناطق زلزله‌زده نداریم     معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در مناطق زلزله‌زده غرب کشور از جمله در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو، هیچ کمبودی از نظر دارو و ملزومات پزشکی نداریم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

معاون غذا و دارو دانشگاه کرمانشاه

هیچ کمبود دارویی در مناطق زلزله‌زده نداریم

 

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در مناطق زلزله‌زده غرب کشور از جمله در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو، هیچ کمبودی از نظر دارو و ملزومات پزشکی نداریم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امیدعبدی، ضمن اعلام این خبر، اظهارداشت: داروی بیماران خاص در مناطق زلزله‌زده غرب کشور نیز مانند قبل، تأمین می‌شود و اینگونه نیست که هر فردی که ادعا کند؛ بیمار خاص است، بتواند دارو تهیه کند بلکه تعداد، نوع بیماری و نیاز دارویی بیماران خاص از طریق کارت شناسایی و همچنین سامانه بیماران خاص، در اختیار ما قرار دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت ذخیره دارویی کرمانشاه، مناسب است، افزود: شیرخشک نیز به اندازه کافی در تمامی خانه‌های بهداشت مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توزیع شده است و در زمینه شیر خشک نیز کمبودی وجود ندارد.

 

وی در پایان از کمک معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، شرکت‌های تولید دارو، مواد خوراکی و آشامیدنی و همچنین تولید و توزیع‌کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، قدردانی کرد.