چگونگی تحقق اولویت‌های بانک مهر اقتصاد

چگونگی تحقق اولویت‌های بانک مهر اقتصاد پیش مجمع بازرسی و حسابرسی شعب استان فارس با حضور معاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در شیراز برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، محسن منشوری، مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در این نشست، گفت: شیوه بازرسی‌ها تغییر کرده […]

چگونگی تحقق اولویت‌های بانک مهر اقتصاد

پیش مجمع بازرسی و حسابرسی شعب استان فارس با حضور معاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در شیراز برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، محسن منشوری، مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در این نشست، گفت: شیوه بازرسی‌ها تغییر کرده و از این پس حسابرسی شعب، توسط کارشناسان بازرسی کل کشور انجام می‌شود و حسابرسی‌ها بسیار جامع و دقیق‌تر خواهد بود.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک اظهارداشت: رؤسای شعب باید قبل از امضا هر پرونده، مستندات قانونی آن را بررسی کرده و از صحت و رعایت قوانین آن اطمینان حاصل نمایند چرا که اگر در حسابرسی‌ها عدم رعایت ضوابط قانونی مشاهده شود، به منزله بی‌انضباطی و تخلف محسوب می‌شود.

وی با تشریح چگونگی تحقق اولویت‌های اصلی بانک، افزود: اساساً هدف نظام کنترل، بهبود توان مدیریت مالی و اداری از طریق نظارت است بنابراین با نظارت مستمر در تمامی سطوح می‌توان سلامت نیروی انسانی و پیشبرد اهداف سازمانی را تأمین نمود.

 

منشوری با بیان این‌که پیشگیری همواره بهتر از درمان است، خاطرنشان‌کرد: شناخت دقیق از موضوع، محیط بازرسی و قوانین و مقررات ناظر و حاکم بر آن از مهم‌ترین شاخصه‌های بازرسی کار آمد و مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.