مزایده بلیت نمایش «کلفت ها» در تبریز به نفع کودکان سرطانی

مزایده بلیت نمایش «کلفت ها» در تبریز به نفع کودکان سرطانی عوامل و دست اندرکاران نمایش «کلفت‌‌‌ها» در حرکتی خیرخواهانه و ارزشمند، اقدام به مزایده بلیت‌های این تئاتر به نفع کودکان سرطانی در تبریز کردند. به گزارش ایرنا، طبق رایزنی گروه تهیه و کارگردانی نمایش فوق و جمعیت خیریه قلب‌های سبز در راستای حمایت از […]

مزایده بلیت نمایش «کلفت ها» در تبریز به نفع کودکان سرطانی

عوامل و دست اندرکاران نمایش «کلفت‌‌‌ها» در حرکتی خیرخواهانه و ارزشمند، اقدام به مزایده بلیت‌های این تئاتر به نفع کودکان سرطانی در تبریز کردند.

به گزارش ایرنا، طبق رایزنی گروه تهیه و کارگردانی نمایش فوق و جمعیت خیریه قلب‌های سبز در راستای حمایت از کودکان تحت پوشش این جمعیت، اجرای اختصاصی ۱۸ آذر ماه نمایش «کلفت‌ها» برای خیرین و نوع دوستان شهر تبریز برگزار خواهد شد و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت این روز تقدیم جمعیت خیریه قلب‌های سبز می‌شود.

مبلغ بلیت‌ها به همت عالی از ۲۰ تا ۲۰۰هزار تومان آزاد بوده و در دفتر جمعیت به فروش خواهد رسید.

با توجه به محدودیت فضا، اولویت با خیرینی است که زودتر اقدام به رزرو و یا خرید بلیط کنند.

در این گزارش از تک تک یاوران و همراهان جمعیت خیریه قلب‌های سبز دعوت شده است با خرید بلیط این نمایش در حمایت از اهداف و فعالیت‌های درمانی و آموزشی جمعیت و همچنین توسعه فرهنگ‌سازی مسؤولیت اجتماعی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارگان‌‌‌ها و سازمان‌های مختلف جامعه در حمایت از سازمان‌های مردم نهاد مشارکت کنند.

 

نمایش «کلفت‌ها» اقتباسی از اثری به همین نام از «ژان‌ژنه»، نویسنده فرانسوی، به‌کارگردانی علی‌فتوحی و تهیه‌کنندگی سعیدطرزمی از ابتدای آذر ماه جاری در تبریز به صحنه رفته است.