تحول در تجارت اینترنتی با ورود اپراتورهای خصوصی پست

تحول در تجارت اینترنتی با ورود اپراتورهای خصوصی پست رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به ورود اپراتورهای جدید پستی و لزوم مشارکت با آنها گفت: کار با بخش خصوصی در شرایط برد-برد اهمیت دارد و قطعاً با ورود اپراتورهای جدید وضعیت پست بهبود خواهد یافت به ویژه در موضوع خرید […]

تحول در تجارت اینترنتی با ورود اپراتورهای خصوصی پست

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به ورود اپراتورهای جدید پستی و لزوم مشارکت با آنها گفت: کار با بخش خصوصی در شرایط برد-برد اهمیت دارد و قطعاً با ورود اپراتورهای جدید وضعیت پست بهبود خواهد یافت به ویژه در موضوع خرید و فروش اینترنتی که شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.

به گزارش سیتنا، نعمتی، معاون وزیر ارتباطات، در جلسه شورای اداری پست مازندران، اظهارداشت: اگر در سطح شبکه پستی نهضتی در اجرای برنامه‌ها شکل بگیرد و همدلی وجود داشته باشد، مطمئناً کارهای بزرگی می‌توان صورت داد.

وی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی، افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می‌کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس‌های جدید آماده نماییم.

معاون وزیر ارتباطات، ادامه‌داد: ما شرکت درآمد و هزینه هستیم و باید به جهت انجام خدمات پایه کسری درآمد را تقبل و زیان موجود را جبران نماییم و این مهم تنها با بهبود کیفیت خدمات میسر خواهد شد.

نعمتی گفت: حوزه پست تخصصی است و وجود نیروهای ماهر و متعهد از نیازهای جدی آن است که متأسفانه در بعضی موارد شاهد آن هستیم که چینش نیرو‌ها به درستی صورت نگرفته است.

وی افزود: در سطح شبکه نسبت به جانشین پروری غفلت شده و به علت عدم آموزش مطلوب، سال‌ها زمان لازم است تا مدیری خلاق و کوشا داشته باشیم.

وی گفت: ما در پست یک چیز با اهمیت داریم و آن عرق و تعصب سازمانی است و لازم است اخلاق‌مداری را سرلوحه کارهایمان قراردهیم و یقیناً اصلاح، ترمیم و بهسازی فرایند‌ها موجب ارتقای روحیه کارکنان می‌شود.

رییس هیأت مدیره شرکت ملی پست، با اشاره به این‌که هنوز مشکلاتی مثل فضای کاری نامناسب و مسایل نامه‌رسان‌ها به خوبی دیده نشده، تصریح‌کرد: برای استفاده از نیروهای خبره و کارشناس برنامه‌ریزی خواهد شد و نیروهای خلاق باید جذب شوند تا بتوانیم از مدیریت روز بهره ببریم.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت سرمایه در شرکت گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی بدون مطالعات کافی اجرا شده که از این محل هزینه‌های سنگینی بر شرکت تحمیل شده است.

نعمتی با اشاره به ورود اپراتورهای جدید پستی و لزوم مشارکت با آنها گفت: کار با بخش خصوصی در شرایط برد-برد اهمیت دارد و قطعاً با ورود اپراتورهای جدید وضعیت پست بهبود خواهد یافت به ویژه در موضوع خرید و فروش اینترنتی که شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست، با بیان این‌که خدمات پایه ارزان‌قیمت است و باید مردم را به سوی این خدمات سوق دهیم، گفت: سرعت، قیمت مناسب و کیفیت اقبال عمومی را از خدمات پستی به دنبال دارد که لازم است برای این منظور برنامه داشته باشیم و ساختار بازاریابی خود را جهت نیل به اهدافمان طراحی کنیم.