بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و […]
بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسؤولیتپذیری در ارایه خدمات بانکی به حسینمحمدپورزرندی مدیرعامل این بانک اهدا شد.
بر این اساس، موفقیت در ارایه دستاوردها، توانمندیها، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخصهای اهدای این نشان به بانک شهر است.
گفتنی است، راهاندازی بیش از ۳۵۰ پیشخوانهای شهرنت در ۱۸۳ شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و… ا ز جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.