شناسنامه خدمات دولت الکترونیک استخراج شد

  معاون وزیر ارتباطات از عبور از مرحله مقدماتی دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شناسنامه خدمات دولت الکترونیک توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استخراج شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، نصرا… جهانگرد در نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت با بیان این‌که اقدامات منسجمی در دولت […]

 

معاون وزیر ارتباطات از عبور از مرحله مقدماتی دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شناسنامه خدمات دولت الکترونیک توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استخراج شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، نصرا… جهانگرد در نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت با بیان این‌که اقدامات منسجمی در دولت یازدهم در حوزه دولت الکترونیکی اجرایی شده گفت: هم اکنون از مرحله مقدماتی عبور کردیم و باید خدمات در یک پورتال با پشتوانه حقوقی، فنی و اجرایی عرضه شود.

وی افزود: پورتال خدمات دولت الکترونیک می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های جمع‌آوری، نگهداری و بهنگام‌سازی داده‌ها داشته باشد.

جهانگرد با اشاره به تشکیل خوشه‌های ۱۴گانه در حوزه‌های مختلف نظیر، صنعت، اقتصاد، علوم و غیره تصریح کرد: همچنین، تاکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، شناسنامه خدمات را استخراج کرده و پالایش‌های مقدماتی نیز انجام شده است.

 

وی ادامه داد: پورتال جامع خدمات می‌تواند به عنوان یک داشبورد ارزیابی خدمات، امکان رصد میزان موفقیت خدمات، صحیح بودم فرایند‌ها و غیره را نیز فراهم کند.