پرونده انتصاب هیأت مدیره مخابرات و ارتباطات سیار بسته شد

  اعضای هیأت مدیره‌ دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، طی احکام جداگانه‌ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی به عنوان […]

 

اعضای هیأت مدیره‌ دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، طی احکام جداگانه‌ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی به عنوان اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

براساس این گزارش، اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ۵ نفر می‌باشد که یک نفر باقی‌مانده در روزهای آینده معرفی می‌شود.

همچنین، در احکام جداگانه دیگری از سوی صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، سیداسدا… دهناد، محمدرضا مدرس خیابانی، علی بقایی، بهزاد خان‌سفید و مجتبی جعفری به عنوان اعضای هیأت مدیره این شرکت معرفی شدند.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس ماده ۳۳ اساس‌نامه شرکت مخابرات ایران، هیأت مدیره در اولین جلسه خود که حداکثر یک هفته بعد از انتخاب تشکیل می‌شود از بین اعضای خود یک رییس و یک نایب رییس تعیین می‌کنند.

به علاوه براساس ماده ۴۲ اساس‌نامه، هیأت مدیره یک نفر شخص حقیقی را از بین اعضای خود یا خارج به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب می‌نماید. این سازوکار عیناً در شرکت ارتباطات سیار نیز اجرا خواهد شد.

انتصاب نمایندگان سهام دولت و عدالت در هیأت مدیره‌ شرکت مخابرات ایران

با حکم دکتر واعظی، مظفر پوررنجبر به عنوان «نماینده سهام دولت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» و لطیف وصلی را به عنوان «نماینده‌های سهام عدالت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» منصوب شدند.

طی حکمی از طرف واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، مظفر پوررنجبر به عنوان «نماینده‌های سهام دولت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» و لطیف وصلی را به عنوان «نماینده سهام عدالت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» منصوب شدند؛ متن حکم به این صورت می‌باشد:

سلام علیکم؛

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به تصویب نامه‌های شماره ۱۸۷۴۳۶/ت ۴۴۶۱۹ مورخ ۱۹/۸/۱۳۸۹ هیأت محترم وزیران ۱۹۴۷۳۷/۶۳ مورخ ۲۵/۱۱/۹۳ شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و نامه شماره ۱۶۶۷۲۲/۶۳ مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۳ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، بدین وسیله مظفر پوررنجبر را به عنوان «نماینده سهام دولت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» و لطیف وصلی را به عنوان «نماینده سهام عدالت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران» برای انجام وظایف مقرر در اساس‌نامه شرکت یاد شده با اختیار اعمال حق رأی در جلسات هیأت مدیره، مجامع عمومی شرکت مخابرات ایران، ارتباطات سیار و سایر شرکت‌های تابعه منصوب می‌نمایم.

اهم انتظارات عبارتند از:

-رشد و تعالی شرکت و خدمت رسانی بهتر به مردم و بازار کشور

-تحول، نوآوری و توسعه در بعد فنی اقتصادی

-بهبود وضعیت معیشت کارکنان

-بهینه‌سازی هرم نیروی انسانی از نظر تخصصی

-گسترش تعامل با کلیه بنگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برای توانمندسازی جهت ارایه خدمات بهتر

 

امید است با اتکا به ایزد منان و با همدلی و همکاری سایر اعضای هیأت مدیره در جهت تحقق اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.