استخدام مشاور نفتی اتریشی از طریق مناقصه

استخدام مشاور نفتی اتریشی از طریق مناقصه شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان (زیرمجموعه ایدرو) با شرکت اتریشی HOT ENG برای مطالعه میدان نفتی سوسنگرد قرارداد همکاری امضا کرد. به گزارش شانا، ایدرو پیش از این، تفاهمنامه همکاری با هدف مطالعه میدان سوسنگرد با شرکت ملی نفت ایران امضا کرده بود و در […]

استخدام مشاور نفتی اتریشی از طریق مناقصه

شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان (زیرمجموعه ایدرو) با شرکت اتریشی HOT ENG برای مطالعه میدان نفتی سوسنگرد قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا، ایدرو پیش از این، تفاهمنامه همکاری با هدف مطالعه میدان سوسنگرد با شرکت ملی نفت ایران امضا کرده بود و در همین زمینه، قرارداد همکاری با شرکتی اتریشی امضا کرده است.

منصور معظمی، رییس هیأت عامل ایدرو در این زمینه گفت: این قرارداد شامل تهیه و پشتیبانی فنی (MDP) میدان نفتی سوسنگرد است که ظرف مدت ۶ماه انجام میشود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از فضای پسابرجام در حوزه نفت و اجرا کردن قراردادهای جدید نفتی ضرورت دارد.

 

نصرا…زارعی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان هم در این باره عنوان کرد: استخدام مشاور معتبر بین‌المللی از طریق مناقصه صورت گرفت و شرکت HOT ENGINEERING که صاحب تجربه، تخصص و اعتبار لازم در این حوزه بوده انتخاب شد و بعد از تأیید شرکت ملی نفت اطلاعات فنی جهت تکمیل مطالعات و منظور کردن روشهای افزایش تولید در اختیار شرکت مشاور قرارداده می‌شود.