۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی در بودجه به موضوع اشتغال‌زایی اختصاص یافته است

۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی در بودجه به موضوع اشتغال‌زایی اختصاص یافته است سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید و اشتغال را مهم‌ترین نکته بودجه سال ۹۷ است. به گزارش خانه‌ملت، رحیم زارع، درباره لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: به‌صورت کلی در لایحه بودجه سال آینده به موضوع حمایت از […]

۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی در بودجه به موضوع اشتغال‌زایی اختصاص یافته است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید و اشتغال را مهم‌ترین نکته بودجه سال ۹۷ است.

به گزارش خانه‌ملت، رحیم زارع، درباره لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: به‌صورت کلی در لایحه بودجه سال آینده به موضوع حمایت از تولید و اشتغال توجه جدی شده و بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان از منابع مالی در بودجه، منابع بانکی و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال‌زایی اختصاص یافته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال گذشته منابع در نظر گرفته شده برای انجام پروژه‌های عمرانی با وجود رشد منابع بعد از بررسی‌های کمیسیون تلفیق، به‌طور نسبی کم بود اما خوشبختانه در لایحه بودجه سال آینده این منابع به بیش از ۹۱هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

 نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بودجه سال ۹۷ ساماندهی در خصوص ردیف‌های متفرقه در بودجه صورت گرفته که این موضوع نکته مثبتی است.

تبدیل سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صندوق رفاه اجتماعی امید در بودجه ۹۷

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: کل اوراق و اسناد خزانه در نظر گرفته شده در بودجه، حدود ۵۶هزار میلیارد تومان است که دولت باید تا پایان برنامه ششم توسعه تسویه مالی انجام دهد.

زارع در ادامه یادآور شد: تبدیل شدن سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صندوق رفاه اجتماعی امید یکی از نکات مهم در بودجه سال آینده است یکی از دیگر نکات مثبت بودجه در سال ۹۷ توجه به موضوع رفع فقر مطلق است.

 

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: توجه به نوسازی بافت فرسوده از دیگر نکات مثبت در بودجه سال آینده است چرا که جمعیت جوان کشور علاوه بر اشتغال به مسکن نیز نیاز دارد و در این راستا باید شرایط برای تولید مسکن در کشور تسهیل شود.