تغییر در روش‌های ترک‌تشریفات و پرداخت دیون و تعهدات شهرداری

شهردار شیراز مطرح‌کرد تغییر در روش‌های ترک‌تشریفات و پرداخت دیون و تعهدات شهرداری  شهردار شیراز اعتقاد دارد که تغییر معاونان و مدیران در مجموعه‌ شهرداری به نفع شهروندان شیراز بوده و شفافیت بیش‌تر در امور را به‌دنبال دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز، حیدراسکندرپور در مراسم تودیع و معارفه جمعی از […]

شهردار شیراز مطرح‌کرد

تغییر در روش‌های ترک‌تشریفات و پرداخت دیون و تعهدات شهرداری

 شهردار شیراز اعتقاد دارد که تغییر معاونان و مدیران در مجموعه‌ شهرداری به نفع شهروندان شیراز بوده و شفافیت بیش‌تر در امور را به‌دنبال دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز، حیدراسکندرپور در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونان شهرداری شیراز، وعده داد که طی یک ماه آتی شاهد تغییر و تحولاتی جدی در زمینه‌‌ پاسخگویی این مجموعه به شهروندان شیرازی و ارتقای رضایت‌مندی و تکریم مردم خواهیم بود.

وی با بیان این‌که تغییرات در یک مجموعه باعث ورود افکار و تجربیات جدید، نوگرایی و همچنین ایجاد انگیزه در مدیران می‌شود، افزود: فلسفه تغییر به معنای نفی اقدامات پیشین نیست بلکه مفهومش چرخش به نفع سیستم است. با این نگاه تلاش و خدمت کلیه کسانی که در مجموعه شهرداری فعالیت کردند، قابل سپاس‌گزاری است‌ و از تجربیات آنها در ادامه مسیر مدیریت شهری شیراز استفاده خواهیم کرد .

اسکندرپور با بیان این‌که با تغییر مدیران در حوزه‌های مختلف شهرداری شیراز، نگاه و انگیزه جدیدی به عرصه مدیریت شهری تزریق می‌شود، گفت: کسب رضایت مردم و پاسخگویی به آنها سرلوحه امور قرار خواهد گرفت .

شهردار شیراز همچنین گفت: در شرایط فعلی شهرداری شیراز ۲۵۲ میلیارد تومان به دو هزار و ۴۶۰ پیمانکار بدهکار است که ۱۴۱۶ نفر از این بدهکاران مبالغ بسیار کم ۵۰ میلیون تومانی دارند.

اسکندرپور اعتقاد دارد که باید در روش‌های ترک‌تشریفات و پرداخت دیون و تعهدات شهرداری تغییراتی ایجاد شود .

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: شورا محلی برای تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و نظارت بر امور است و در این راستا اسکندرپور را به عنوان فردی که هم شیراز و هم مدیریت شهری را به خوبی می‌شناسد به سمت شهردار انتخاب کردیم .

 

علی‌ناصری افزود: انتظار داریم شهردار شیراز نیز با انتخاب تیم همراه و هم‌رأیِ خود، سکان‌دار خوبی برای مدیریت شهر شیراز باشد و مردم نیز ثمره اعتماد خود به نمایندگانشان در شورای شهر را در توسعه و آبادانی شهر ببینند .