ساخت ۱۳ مدرسه در برنامه بانک ملی

ساخت ۱۳ مدرسه در برنامه بانک ملی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک گفت: ساخت ۱۳مدرسه در مناطق محروم را برای امسال تعهد کرده‌ایم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی، جوایز ویژه قرعه‌کشی مرحله سی و هشتم حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک […]

ساخت ۱۳ مدرسه در برنامه بانک ملی

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک گفت: ساخت ۱۳مدرسه در مناطق محروم را برای امسال تعهد کرده‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی، جوایز ویژه قرعه‌کشی مرحله سی و هشتم حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران در مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک به برندگان اهدا شد.

در این مراسم برات‌کریمی، عضو هیأت مدیره بانک با بیان این‌که سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بدون چشمداشت مالی، منابع خود را در اختیار بانک قرار می‌دهند، گفت: موضوع قرض‌الحسنه آن قدر مهم است که خداوند بزرگ در قرآن کریم به‌طور مشخص به آن اشاره فرموده‌اند.

وی اظهارکرد: بیش از ۳۷ میلیون نفر در بانک ملی ایران حساب پس‌انداز دارند و موجودی بخشی از آنها سال‌هاست که دست نخورده است.

 

کریمی ادامه‌داد: بانک ملی ایران از محل این منابع، اقدامات گسترده‌ای در قالب ساخت مدرسه، آزادسازی زندانیان غیرعمد، ساخت بیمارستان و کمک به محرومان انجام داده که قطعاً اجر آن برای سپرده‌گذاران است.