ژن خوب فوتبالی!

تیم منتخب خریدهای طلایی لیگ برتر فوتبال ژن خوب فوتبالی! در نیم فصل اول لیگ هفدهم، چند بازیکن، موفق شدند در تیم جدیدشان خوش بدرخشند. به گزارش سایت نود، تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال حساب ویژه‌ای روی خریدهای جدیدشان باز کردند اما اکثر تازه‌وارد‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. در آن‌سو تیم‌هایی مثل پدیده و […]

تیم منتخب خریدهای طلایی لیگ برتر فوتبال

ژن خوب فوتبالی!

در نیم فصل اول لیگ هفدهم، چند بازیکن، موفق شدند در تیم جدیدشان خوش بدرخشند.

به گزارش سایت نود، تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال حساب ویژه‌ای روی خریدهای جدیدشان باز کردند اما اکثر تازه‌وارد‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در آن‌سو تیم‌هایی مثل پدیده و نفت آبادان کاملاً از این بابت سود بردند. پرسپولیس هم با حفظ همان ترکیب فصل گذشته استفاده بهینه‌ای از بازیکنان جدیدش داشت.

تیم منتخب تازه‌واردهای لیگ به شرح زیر است؛

دروازه‌بان: محسن‌فروزان(پارس جنوبی جم)

مدافعان: شجاع‌خلیل‌زاده(پرسپولیس)، موسی‌کولیبالی (استقلال خوزستان)، حجت‌حق‌وردی(پیکان)، محمدرضا‌خانزاده (پدیده)

هافبک‌ها: سرورجپاروف (استقلال)، علی‌اصغر‌عاشوری (فولاد)، آگوستو‌سزار (نفت آبادان)، جاسم‌کرار (نفت آبادان)

مهاجمان: حسین‌ابراهیمی(سپیدرود)، محمدقاضی (پدیده)

در پست دروازه بان، حامدلک دروازه‌بان فولاد هم خرید موفقی برای این تیم بود.

در خط دفاعی خلیل‌زاده به خوبی در پرسپولیس جا افتاد. موسی‌کولیبالی بهترین بازیکن استقلال خوزستان بود. خانزاده با درخشش در پدیده دوباره به تیم ملی دعوت شد. او موفق شد ۴ گل هم بزند. حجت‌حق‌وردی در پیکان بسیار خوب کار کرد.

در خط میانی سرورجپاروف در بین خریدهای کم فروغ استقلال یک بازیکن بسیار قابل نشان داد. علی‌اصغرعاشوری در فولاد خیلی خوب کار کرد و گل‌های حساسی هم به ثمر رساند. خارجی‌های نفت آبادان هم عالی بودند.

محمدقاضی و حسین‌ابراهیمی هم گل‌های زیادی برای تیم جدیدشان زدند.

پدیده بهترین تیم در خرید بازیکن بود. به غیر از قاضی و خانزاده، بازیکنانی همچون محمدرضا‌خلعتبری، اکبرصادقی و امین‌قاسمی‌نژاد هم بسیار خوب کار کردند.

 

نفت آبادان هم خریدهای مؤثری داشت به ویژه خارجی‌های این تیم که فصل موفقی در آبادان داشتند.