برگزاری مزایده برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهر تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد برگزاری مزایده برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهر تهران مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از برگزاری مزایده تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهر تهران خبر داد. پیمان‌سنندجی در جمع خبرنگاران گفت: تبلیغات مصوبه‌ای دارد که براساس آن همه تبلیغات انجام شده از طریق سازمان زیباسازی […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد

برگزاری مزایده برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهر تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از برگزاری مزایده تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهر تهران خبر داد.

پیمان‌سنندجی در جمع خبرنگاران گفت: تبلیغات مصوبه‌ای دارد که براساس آن همه تبلیغات انجام شده از طریق سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام می‌شود. جلساتی برگزار کردیم و مباحث به صورت مشخص احصا شد، با توجه به این‌که نظر مردم باید اعمال شود، در مناقصه جدید تمام این موارد را رعایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تردد ۳ دستگاه اتوبوس هوشمند به صورت پایلوت در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، با اشاره به وجود ۶۲۰۰ دستگاه اتوبوس در حال تردد در شهر تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد این اتوبوس‌‌ها فرسوده هستند که فرسودگی آنها عمری بیش از ۹ سال را در بر می‌گیرد و به صورت ماهیانه و مستمر به این آمار افزوده می‌شود.

وی افزود: تقریباً از سال ۱۳۸۹ تاکنون هیچ اتوبوسی تحویل ما نشده بود اما خوشبختانه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خود شهرداری تهران ۸۰ اتوبوس را وارد کرده است، اما نیاز شهر تهران بیش از ۳۰۰۰ اتوبوس برای نوسازی ناوگان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تأکیدکرد: اگر بخواهیم به‌ حس‌های توسعه‌ای، کاهش سرفاصله اتوبوس‌‌ها و کاهش زمان رسیدن آنها به ایستگاه را عملی کنیم، باید ۳۰۰۰ اتوبوس دیگر نیز داشته باشیم. در حقیقت امروز برای اجرایی شدن دقیق برنامه به ۹۰۰۰ اتوبوس نیازمندیم.

سنندجی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در تلاش هستیم تا از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بتوانیم بخشی از کمبود‌ها را جبران کنیم، لذا برای تخصیص وام و خرید خودرو، از خودروسازان داخلی تفاهمنامه‌ای با بانک منعقد کردیم و با خودروساز‌ها مذاکرات انجام شده تا بتوانیم از این روش تعدادی از این ناوگان را نوسازی کنیم.

وی ادامه‌داد: اتوبوس‌های جدید وارد شده در مناطق ۱۶ و ۱۷ به‌کار گرفته شده‌اند، اما در اکثر مناطق تهران از جمله منطقه ۲۲ شاهد مشکلاتی در حوزه اتوبوسرانی هستیم که به محض تحویل اتوبوس‌های جدید در مناطق مختلف تهران به‌کار گرفته خواهند شد. هدف ما کاهش شلوغی درون اتوبوس‌‌ها و در اختیار گذاشتن اتوبوس‌های مناسب برای شهروندان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در تشریح روند هوشمند‌سازی ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: اقدامات زیادی انجام شده است و موضوعاتی همچون استفاده شهروندان از سیستم‌های هوشمند اینترنتی، کتابخانه هوشمند، اعلام صوتی و سیستم‌های تصویری ایستگاه‌ها در حال پیگیری است.

 

سنندجی افزود: در حال حاضر ۳ دستگاه اتوبوس به صورت پایلوت در سطح شهر تهران که هوشمندسازی بر روی آنها انجام شده است، تردد می‌کنند. امیدواریم نتایج در خصوص این ۳ دستگاه مشخص شود تا نسبت به تکمیل هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی اقدام کنیم.