مایکل‌جردن؛ همچنان ثروتمند‌ترین ورزشکار تاریخ

مایکل‌جردن؛ همچنان ثروتمند‌ترین ورزشکار تاریخ مجله آمریکایی Forbes در تازه‌‌ترین شماره خود ثروتمند‌ترین ورزشکاران تاریخ را معرفی کرد که در میان ۱۰ نفر اول ستاره‌های بسکتبال و گلف خودنمایی می‌کنند. به گزارش «ورزش سه»، در آخرین روزهای ماه دسامبر و در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی مجله آمریکایی Forbes فهرست پردرآمد‌ترین و ثروتمند‌ترین ورزشکاران تاریخ […]

مایکل‌جردن؛ همچنان ثروتمند‌ترین ورزشکار تاریخ

مجله آمریکایی Forbes در تازه‌‌ترین شماره خود ثروتمند‌ترین ورزشکاران تاریخ را معرفی کرد که در میان ۱۰ نفر اول ستاره‌های بسکتبال و گلف خودنمایی می‌کنند.

به گزارش «ورزش سه»، در آخرین روزهای ماه دسامبر و در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی مجله آمریکایی Forbes فهرست پردرآمد‌ترین و ثروتمند‌ترین ورزشکاران تاریخ را منتشر کرد که در جدید‌ترین فهرست ستاره‌های سرشناس NBA و گلف حرفه‌ای آمریکا گوی سبقت را از همه ربوده و ثروتمند‌ترین ورزشکاران تاریخ لقب گرفتند.

در این فهرست مایکل‌جردن ستاره سابق بسکتبال حرفه‌ای آمریکا همچنان با درآمد رویایی در صدر جدول ایستاده است. یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار درآمدی است که Forbes برای این ستاره بسکتبال آمریکا در نظر گرفته است تا او ثروتمند‌ترین و در عین حال پردرآمد‌ترین ورزشکار جهان لقب بگیرد.

این درآمد‌ها شامل جوایز، حقوق و دستمزد همچنین درآمد حاصل از قراردادهای تبلیغاتی تنظیم شده برای این چهره سرشناس تا تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۷ بوده که در این فهرست محاسبه شده است. مایکل جردن به تازگی ۹۰ درصد سهام باشگاه بسکتبال شارلوت را به ارزش ۷۸۰ میلیون دلار خریداری کرده تا بیزینس او در ورزش همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده باشد.

 

نکته جالب این که در میان ۱۰ ورزشکار پردرآمد دنیا از میان سوپراستارهای فوتبال دنیا تنها دیوید بکهام بازنشسته در جایگاه هشتم ایستاده و خبری از دو مرد رویایی این روزهای رئال و بارسا در میان ۱۰ نفر اول نیست. کریس‌رونالدو از رئال مادرید با ۷۲۵ میلیون دلار در ردیف ۱۲ این فهرست قرار گرفته و لیونل مسی هم با ۶۰۰ میلیون دلار در ردیف ۱۶ ایستاده است.