بودجه شهرستان‌های کوچک در انتظار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌های بزرگ‌تر

بودجه شهرستان‌های کوچک در انتظار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌های بزرگ‌تر سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس معتقد است در لایحه بودجه در خصوص رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات بین شهر‌ها و استان‌ها بی‌توجهی شده است. به گزارش خانه‌ملت، سیدحمایت‌میرزاده در نشست علنی مجلس‌شورای‌اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور اظهارداشت: مردم بخش مرزی مهران در […]

بودجه شهرستان‌های کوچک در انتظار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌های بزرگ‌تر

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس معتقد است در لایحه بودجه در خصوص رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات بین شهر‌ها و استان‌ها بی‌توجهی شده است.

به گزارش خانه‌ملت، سیدحمایت‌میرزاده در نشست علنی مجلس‌شورای‌اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور اظهارداشت: مردم بخش مرزی مهران در انتظار استقرار تشکیلات اداری هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس‌شورای‌اسلامی خطاب به وزیر نیرو بیان‌کرد: از عنایات شما به سدهای گرمی تشکر می‌کنم ولی آیا می‌دانید مردم تشنه‌لب روستاهای گرمی به جای پول آب، فیش‌های چند صدهزار تومانی هوا پرداخت می‌کنند.

وی با بیان این‌که وزارت ارتباطات در روستاهای گرمی در دسترس نیست، افزود: آیا وزیر اقتصاد در مقابل ساختمان در حال تخریب گمرک آزادلو مسؤولیتی دارد یا خیر.

میرزاده با بیان این‌که تا کی به امید اکتشاف نفت مغان باشیم، بیان‌کرد: آیا عشایر مغان و مردم مرزنشین در وزارت فرهنگ حق و حقوقی دارند یا خیر.

وی با بیان این‌که وضعیت برخی دانشگاه‌های استان اردبیل نگران‌کننده است و ساختمان دانشگاه پیام‌نور در حال ریزش است، گفت: از مسؤولین می‌خواهم علاج واقعه قبل از وقوع کنند، همچنین باید مسؤولان آموزش و پرورش توجه داشته باشند که در وضعیت قرمز قرار داریم.

نماینده گرمی خطاب به وزیر ورزش گفت: آیا برنامه‌ای برای تکمیل سالن‌های ورزشی گرمی هست یا خیر؟ همچنین از وزیر بهداشت خواست تا دانشکده پرستاری و زایشگاه گرمی را دریابد.

 

عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش با بیان این‌که ریاست سازمان برنامه و بودجه باید توجه داشته باشد که اصل سوم و چهل و هشتم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات در بین شهر‌ها و استان‌ها رعایت نشده است، گفت: توزیع اعتبارات با لابی‌گری است و تا کی باید شهرستان‌های کوچک منتظر بمانند تا پروژه‌های نیمه‌تمام در استان‌های بزرگ‌تر به نتیجه برسند و پس از آن اعتبارات لازم را دریافت کنند.