تعیین‌تکلیف پروژه‌های با کم‌تر از ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از برگزاری جلسات استانی بررسی عملکرد پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: در این جلسات وضعیت پروژه‌هایی که کم‌تر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مشخص خواهد شد. به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی از آغاز برگزاری جلسات با مدیران استانی و […]

 

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از برگزاری جلسات استانی بررسی عملکرد پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: در این جلسات وضعیت پروژه‌هایی که کم‌تر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی از آغاز برگزاری جلسات با مدیران استانی و بررسی عملکرد پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور خبر داد و گفت: این جلسات به صورت منظم و با حضور مدیران ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مسکن استان، شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی و زمین و مسکن برگزار می‌شود و به بررسی اقدامات انجام شده ادارات در سال ۹۴ و ارایه برنامه سال ۹۵ در این حوزه اختصاص دارد.

مهرآبادی در ادامه تأکید کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری این جلسات اطلاع یافتن از برنامه‌ها و بررسی اقدامات انجام شده در سال گذشته و شناسایی مشکلات در این حوزه بوده که سعی داریم با توجه به سیاست کنونی دولت یازدهم و همچنین با هم‌اندیشی‌های لازم هرچه سریعتر موانع باقی مانده را رفع و پرونده مسکن مهر کل کشور را تا پایان سال ۹۵ ببندیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر همچنین ادامه داد: تعیین‌تکلیف پروژه‌هایی که زیر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مراحل ابتدایی هستند یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در این جلسات است که با هدف اتمام هرچه سریعتر پروژه‌ها در سطح کشور اتخاذ شده است.

این مقام مسؤول گفت: درحال حاضر عملکرد استان‌های یزد، قزوین، سمنان، قم، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه و همدان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و سایر استان‌ها نیز به تفکیک و طی جلساتی منظم در روزهای آتی برگزار می‌شوند.