پخش هلیکوپتری پول مشکل اشتغال و اقتصاد کشور را حل نمی‌کند

رییس اتاق بازرگانی شیراز پخش هلیکوپتری پول مشکل اشتغال و اقتصاد کشور را حل نمی‌کند گروه تجارت- رییس اتاق بازرگانی شیراز با بیان این‌که تولید احیاکننده اقتصاد کشور است، گفت: با توجه به شرایط کمبود منابع مالی در کشور، اعتبارات باید در بخش تولید تجمیع و هزینه شود تا تولید، اقتصاد و اشتغال کشور رونق […]

رییس اتاق بازرگانی شیراز

پخش هلیکوپتری پول مشکل اشتغال و اقتصاد کشور را حل نمی‌کند

گروه تجارت- رییس اتاق بازرگانی شیراز با بیان این‌که تولید احیاکننده اقتصاد کشور است، گفت: با توجه به شرایط کمبود منابع مالی در کشور، اعتبارات باید در بخش تولید تجمیع و هزینه شود تا تولید، اقتصاد و اشتغال کشور رونق یابد.

به گزارش مناقصه‌مزایده جمال‌رازقی اظهارکرد: پخش هلیکوپتری پول در کارگروه‌ها و ستادهای استان‌های مختلف، مشکل اشتغال و اقتصاد کشور را حل نمی‌کند و این رویه در کشور باید تغییر کند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت به‌کارگروه‌ها و ستادهای مختلف در کشور افزود: روند تقسیم این اعتبارات در استان‌های مختلف کشور باید بررسی و مشخص شود که نتیجه و خروجی تخصیص این اعتبارات در این شرایط اقتصادی کشور، چه بوده است.

رازقی اظهارکرد: در همه سال‌ها هزاران میلیارد پول و اعتبار برای ایجاد اشتغال در کشور هزینه شده است که اگر این پول صرف برداشتن موانع تولید در کشور می‌شد، وضعیت اقتصادی کشور بسیار بهتر از فعلی بود.

وی با بیان این‌که ما در کشور باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار باشیم که این مهم جز با رونق تولید امکان‌پذیر نیست، اضافه‌کرد: اگر دولت برای بخش اقتصاد کشور برنامه‌ریزی مدون، دقیق و منسجم نداشته باشد هزینه‌ها در هر بخش به صورت جزیره‌ای کارگشا و مؤثر نخواهد بود.

رییس اتاق شیراز ادامه‌داد: در فضای اقتصادی کشور بحران قیمت تمام شده، بخش تولید کشور را بی‌رونق کرده به‌طوری که بحران قیمت تمام شده امکان رقابت در بازارهای داخلی‌ و خارجی را از کالاهای ایرانی کم کرده است.

رازقی عنوان‌کرد: با توجه به معضلات در بخش اقتصادی کشور، شورای پیشکسوتان ما باید راهکارهایی برای رونق تولید و بهبود فضای کسب‌و کار استان و کشور ارایه دهند.

 

وی تصریح‌کرد: این شورا بازوی قوی اتاق شیراز برای ارایه خدمات بهتر به ذی‌نفعان و به ویژه جوانان است که تلاش ما بر استفاده هرچه بهتر از تجربه پیشکسوتان است.