«علیرضا بلگوری» مدیرعامل بانک اقتصادنوین شد

«علیرضا بلگوری» مدیرعامل بانک اقتصادنوین شد براساس تصمیم هیأت مدیره و با تأیید بانک مرکزی، علیرضابلگوری به عنوان مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین معرفی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این بانک که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک اقتصادنوین برگزار شد، محمدصدرهاشمی‌نژاد، بنیان‌گذار این […]

«علیرضا بلگوری» مدیرعامل بانک اقتصادنوین شد

براساس تصمیم هیأت مدیره و با تأیید بانک مرکزی، علیرضابلگوری به عنوان مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین معرفی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این بانک که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک اقتصادنوین برگزار شد، محمدصدرهاشمی‌نژاد، بنیان‌گذار این بانک ضمن اشاره به معرفی مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین گفت: امروز پس از ۱۶ سال فعالیت بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه‌دار بانکداری خصوصی کشور نماد سلامت در نظام بانکی به شمار می‌رود که تاکنون دچار هیچ حاشیه‌ای نبوده است.

وی گفت: این افتخار حاصل تلاش مدیریت عالی بانک و کارکنان شریف بانک اقتصادنوین است که توانسته جایگاه مناسبی برای بانک در نظام بانکی فراهم کند.

وی به تفکر حاکم بر بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: تفکر حاکم بر بانک اقتصادنوین کاملاً منطبق با استانداردهای بخش خصوصی و مدیریت این بخش تدوین شده و غیرقابل تغییر است و بانک اقتصادنوین می‌کوشد که کاملاً با استانداردهای بین‌المللی به‌کار خود ادامه دهد.

 

سیامک دولتی رییس هیأت مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم ضمن اشاره به نقش مؤثر اعضای هیأت مدیره این بانک در ماه‌های گذشته در پیشبرد اهداف این بانک گفت: با تلاش همکاران بانک اقتصادنوین توانست روزهای سخت گذشته را به خوبی پشت سر بگذارد.