آمادگی آموزش‌ و پرورش برای برگزاری مزایده پروژه‌ها

مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند خبر داد آمادگی آموزش‌ و پرورش برای برگزاری مزایده پروژه‌ها مدیر آموزش ‌و پرورش نهاوند گفت: آموزش و پرورش نهاوند ۱۲ پروژه عمرانی در دست اقدام دارد که از این تعداد، ۷ پروژه راکد و غیرفعال است. به گزارش پانا، هادی سلگی با بیان این‌که بزرگ‌‌ترین پروژه عمرانی آموزش‌ و […]

مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند خبر داد

آمادگی آموزش‌ و پرورش برای برگزاری مزایده پروژه‌ها

مدیر آموزش ‌و پرورش نهاوند گفت: آموزش و پرورش نهاوند ۱۲ پروژه عمرانی در دست اقدام دارد که از این تعداد، ۷ پروژه راکد و غیرفعال است.

به گزارش پانا، هادی سلگی با بیان این‌که بزرگ‌‌ترین پروژه عمرانی آموزش‌ و پرورش نهاوند، ساختمان نیمه‌کاره اداره آموزش ‌و پرورش، واقع در شهرک شهید حیدری می‌باشد، گفت: پروژه احداث ساختمان جدید اداره آموزش‌ و پرورش، که حدود ۱۰ سال از شروع به‌کار آن می‌گذرد، با ۴۵ درصد پیشرفت کار، در حال حاضر به صورت غیرفعال ر‌ها شده است.

وی افزود: یکی از راه‌های تأمین اعتبار جهت تکمیل این پروژه، فروش املاک مازاد آموزش‌ و پرورش است که برای انجام این کار لازم است ابتدا مصوبه شورای آموزش ‌و پرورش شهرستان را کسب کند.

سلگی با بیان این‌که آموزش‌ و پرورش آمادگی این را دارد که تعدادی از این پروژه‌ها را به مزایده بگذارد، گفت: آموزش ‌و پرورش نهاوند آمادگی این را دارد که برای تکمیل ۳پروژه سالن ورزشی کوهانی، کانون فرهنگی پای قلعه و استخر ورزشی نهاوند، با عقد قرارداد، تکمیل آنها را به بخش خصوصی واگذار کند.

مدیر آموزش ‌و پرورش نهاوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود، راه‌اندازی صندوق کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را از کارهای بسیار خوبی توصیف کرد که در آموزش و پرورش انجام گرفته است و گفت: ماهانه مبلغی از حقوق همکارانی که متقاضی کمک به این صندوق بوده‌اند به این صندوق واریز می‌شود و از این محل هر ماه مبلغی حدود یک‌میلیون‌و۲۰۰هزار تومان جمع‌آوری و به دانش‌آموزانی که از طرف مدیر مدرسه معرفی می‌شوند کمک می‌شود.

وی افزود: همچنین از محل کمک‌های مردمی در جشن‌هایی همچون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری، مبلغی معادل ۴۰ میلیون تومان جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

در پایان این جلسه، با فروش املاک مازاد آموزش ‌و پرورش و اجاره دادن دو فضای آموزشی واقع در شهر برزول موافقت شد.