برگزاری مناقصه برای حذف نقاط حادثه‌خیز “نصریان”

معاون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد برگزاری مناقصه برای حذف نقاط حادثه‌خیز “نصریان“ معاون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان است که پروژه‌های تعریف شده عقد قرارداد شده و این پروژه‌ها با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در حال […]

معاون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

برگزاری مناقصه برای حذف نقاط حادثه‌خیز نصریان

معاون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان است که پروژه‌های تعریف شده عقد قرارداد شده و این پروژه‌ها با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.

به گزارش ایرنا، محمدرضارضایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت روکش آسفالت محور سه‌راهی کاور به زرین‌آباد این پروژه به مناقصه رفته و پیمانکار آن نیز مشخص است و به زودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به روکش ۱۵ کیلومتر از محور دشت عباس افزود: این پروژه تا مرکز دهستان دشت عباس ادامه دارد ضمن این‌که تاکنون عملیات ۲۰۰کیلومتر خط کشی جاده‌های این شهرستان انجام شده است.

معاون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از به مناقصه رفتن حذف نقاط حادثه‌خیز نصریان، زیرگذر حاضرمیل و تقاطع دشت عباس خبر داد و گفت: تعریض ۱۸ کیلومتر از مسیر دهلران به مهران از پروژه‌های در دست اقدام است ضمن این‌که ۶ کیلومتر از مسیر هفتکده به میمه نیز آسفالت شده است.

 

وی گفت: ۴ کیلومتر از طرح ۴ بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک تا دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود و پروژه گوراب نیز با توجه به مشکلات مطالعات و رانش زمین به صورت امانی در حال اجراست و با تکمیل شدن راه‌ و شهرسازی در خصوص آسفالت آن اقدام می‌کند.