رستوران‌های عرضه‌کننده قلیان پلمب می‌شوند

رستوران‌های عرضه‌کننده قلیان پلمب می‌شوند رییس اتحادیه رستوران‌داران از غیرقانونی بودن عرضه قلیان در رستوران‌ها و پلمب واحدهای متخلف خبر داد. سیدعلی‌اصغرمیرابراهیمی در گفت‌وگوی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به صدور ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان در رستوران‌ها از سوی دادستانی اظهارکرد: از ۸۰۰ رستوران دارای مجوز بیش از ۸۰ واحد قلیان عرضه می‌کردند […]

رستوران‌های عرضه‌کننده قلیان پلمب می‌شوند

رییس اتحادیه رستوران‌داران از غیرقانونی بودن عرضه قلیان در رستوران‌ها و پلمب واحدهای متخلف خبر داد.

سیدعلی‌اصغرمیرابراهیمی در گفت‌وگوی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به صدور ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان در رستوران‌ها از سوی دادستانی اظهارکرد: از ۸۰۰ رستوران دارای مجوز بیش از ۸۰ واحد قلیان عرضه می‌کردند که ممنوعیت انجام این فعالیت به این واحد‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این‌که برای جلوگیری از عرضه قلیان استمراری وجود ندارد، گفت: اگر به دنبال اجرای موفق این طرح هستیم باید راهکار مشخصی ارایه شود.

رییس اتحادیه رستوران‌‌داران، اجرای نادرست مقابله با عرضه قلیان را سبب فروش آن در محل‌های مخفی دانست و ادامه‌داد: نظارت کلی در این بخش درحال انجام است.

 

میرابراهیمی با اشاره به توقف ارایه قلیان در برخی از رستوران‌ها پس از اطلاع‌رسانی‌های انجام شده افزود: تداخل صنفی در این بخش نیز مشکل‌ساز خواهد بود که باید این مسأله هم تعیین تکلیف شود.