۱۳۴ کیلومتر روکش‌های حفاظتی جاده‌ها برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفته است

مدیرکل راهداری‌ و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان ۱۳۴ کیلومتر روکش‌های حفاظتی جاده‌ها برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفته است مدیرکل راهداری ‌و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث نگهداری از راه‌ها و عملیات راهداری گفت: در ۹ماهه امسال، حدود ۳ هزار کیلومتر خط‌کشی انجام دادیم که تا […]

مدیرکل راهداری‌ و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان

۱۳۴ کیلومتر روکش‌های حفاظتی جاده‌ها برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفته است

مدیرکل راهداری ‌و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث نگهداری از راه‌ها و عملیات راهداری گفت: در ۹ماهه امسال، حدود ۳ هزار کیلومتر خط‌کشی انجام دادیم که تا پایان سال این عدد به ۶ هزار کیلومتر افزایش پیدا می‌کند. به گزارش ایسنا، غلام‌عباس‌بهرامی‌نیا تصریح‌کرد: همچنین نصب ۱۵ کیلومتر گاردریل جدید، ۱۴ هزار عدد علایم ترافیکی در محورهای استان و همچنین ۷۰۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی از دیگر اقدامات در بحث راهداری بوده است.

وی افزود: تعمیر حدود ۷۰کیلومتر از گاردریل‌ها، ۲۶۴ کیلومتر تعمیرات روشنایی و ۶۰۰ عدد تعمیرات چراغ‌های چشمک زن در ۹ماهه امسال انجام شده است.

بهرامی‌نیا با بیان این‌که در بحث روکش‌های حفاظتی جاده‌ها برنامه داریم تا ۱۵۵ کیلومتر را تا پایان سال انجام دهیم، گفت: در این زمینه ۲۱ کیلومتر اجرایی شده است باقی‌مانده آن نیز به مناقصه رفته و منتظر انتخاب پیمانکار آن هستیم.

وی ادامه‌داد: ۲۲۰ هزار مترمربع لکه‌گیری تاکنون انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال مالی ۳۵۰ هزار مترمربع را اجرایی کنیم.

 

مدیرکل راهداری ‌و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان این‌که ۱۲۰نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان داریم، گفت: ۱۵ نقطه پرحادثه را در برنامه امسال داریم تا بتوانیم انجام دهیم. این طرح‌ها در مرحله مناقصه هستند و پس از عقد قرارداد امیدواریم بتوانیم اصلاح هندسی این نقاط را انجام دهیم. سایر نقاط نیز آشکارسازی شده است تا شاهد کاهش تصادفات در نقاط باشیم.