برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در شهر دلیجان

برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در شهر دلیجان در ادامه برگزاری جشنواره‌های فراگیری نخستین واژه، این جشنواره در شهر دلیجان با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان، دیگر مسؤولان آموزش و پرورش و امور آبفا این شهرستان و ۱۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی برگزار شد. به گزارش […]

برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در شهر دلیجان

در ادامه برگزاری جشنواره‌های فراگیری نخستین واژه، این جشنواره در شهر دلیجان با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان، دیگر مسؤولان آموزش و پرورش و امور آبفا این شهرستان و ۱۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی آبفای دلیجان، فاضلی مدیر امور آبفا دلیجان و فدایی رییس آموزش و پرورش دلیجان طی سخنانی در این جشنواره وضعیت و اهمیت آب را برای کودکان برشمرده و از آنها خواستند علاوه بر استفاده درست از آب دیگران را نیز به این کار پسندیده تشویق و راهنمایی نمایند.

نواختن زنگ آب توسط مسؤولان حاضر در جشنواره، تدریس واژه آب به صورت نمادین توسط خانم‌کرمی یکی از آموزگاران کلاس اول، اجرای نمایش و توزیع بسته‌های کمک آموزشی از جمله برنامه‌هایی بود که در جشنواره فراگیری نخستین واژه در شهر دلیجان انجام شد.گفتنی است تمامی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره به عضویت گروه حامیان آب درآمدند.

 همچنین با حضور ۲۷۰ دانش‌آموز کلاس اولی جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در شهر محلات برگزار شد

طراوتی، مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت با اعلام خبر فوق گفت: این جشنواره در ادامه برگزاری جشنواره‌های فراگیری نخستین واژه ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در شهر‌های استان مرزی در شهر محلات برای ۲۷۰ دانش‌آموز برگزار شد و طی روزهای آینده در سایر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به تأثیر مطلوب اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در فرهنگ‌سازی شیوه درست استفاده از انرژی به ویژه آب در قشر کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد در آینده مردمانی در کشور ما زندگی خواهند کرد که با استفاده درست از منابع طبیعی و انرژی‌های موجود با کمبود این منابع مقابله و آن را برای نسل‌های آینده نگهداری می‌نمایند.