لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک ملی مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تأکید کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، محمدرضاحسینزاده با بیان اینکه بانک ملی ایران پوستاندازی کرده و به یکی از بانکهای پیشرو در حوزه […]
لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تأکید کرد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، محمدرضاحسینزاده با بیان اینکه بانک ملی ایران پوستاندازی کرده و به یکی از بانکهای پیشرو در حوزه خدمات غیرحضوری تبدیل شده است، گفت: خدماتی که اکنون بر روی سامانه «بام» ارایه میشود، در مواردی منحصر به فرد و در بسیاری موارد کم نظیر است.
وی اظهارکرد: خوشبختانه مشتریان بانک ملی ایران این تفاوتها را به خوبی لمس کردهاند، بهطوریکه افزایش تعداد کاربران و میزان استفاده از این سامانه کاملاً مشهود است.
به گفته حسینزاده، اپلیکیشن «بله» نیز محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است که خدمات بانکی را بر بستر پیامرسان ارایه میدهد و زیرساختهای توسعه آن نیز فراهم شده است.
وی تأکیدکرد: امکانات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران بهطور برنامهریزی شده و پیوسته در حال به روزرسانی است.
در ادامه این بازدید، مسعودخاتونی، عضو هیأت مدیره بانک و فرامرزخالقی، مدیرعامل شرکت دادهورزی سداد گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران ارایه کردند.
پرداخت اقساط بین بانکی، بهبود سرویسهای کارتی، بهبود ویجتهای گزارشگیری بانک آفیسر، ویجت جدید چک، استقرار سرویسهای بورس بر سرورهای عملیاتی و رفع مغایرت مشخصات مشتریان از جمله خدمات تازه سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران (بام) است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.