کالای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  کالای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به این‌که کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود، به ورود ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس اشاره کرد. به گزارش خانه‌ملت، […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

 کالای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به این‌که کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود، به ورود ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس اشاره کرد.

به گزارش خانه‌ملت، امیرخجسته در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: مفاسد اقتصادی یکی از بحت‌هایی است که مطالبه مردم و مقام‌معظم‌رهبری نیز بود و آن را به عنوان خنجر از پشت مطرح کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای‌اسلامی با یادآوری نشست اخیر خود گفت: در این نشست مواردی در مورد قاچاق مطرح کردم که تمامی آنها مستند و براساس موارد یاد شده بود و یکی از همکاران، انتقاداتی را به بنده داشتند در حالی که مستندات این موضوع را در اختیار دارم.

وی یادآورشد: آنچه که در نشست مذکور مطرح شده مطالبه مردم و مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با مافیای گمرک، قاچاق سیستمی و آنچه که امروز در گمرک کشور انجام می‌شود.

وی ادامه‌داد: ما نه تنها شغل ایجاد نکرده‌ایم بلکه کارخانه‌های ما تعطیل شده، شاغلان بیکار شدند ولی می‌بینیم که کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود.

خجسته افزود: صحبت‌های من در نشست اخیر مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نبوده بلکه مخالفت با سیستم و مافیای قاچاق است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای‌اسلامی تصریح‌کرد: متأسفانه نزدیک به ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس مانند پورشه و بنز در موارد دیگر وارد کشور شده و وزیر اقتصاد مطرح می‌کند آیا این خودرو‌‌ها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است؛ توصیه هیأت رییسه این بوده حرمت افراد حفظ شود و در رابطه با آنها صحبت نشود، انتظار داریم جلسه‌ای در هیأت رییسه تشکیل و در این رابطه بحث و گفت وگو شود.

علی‌مطهری، نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مستندات خود را ارایه کنید به‌طور حتم در هیأت رییسه آن را پیگیری خواهیم کرد.