ایجاد شعب تخصصی اقتصادی در شوراهای حل اختلاف قضایی استان

رییس کمیسیون حقوقی‌ و قضایی اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی خواستار شد‌ ایجاد شعب تخصصی اقتصادی در شوراهای حل اختلاف قضایی استان رییس کمیسیون حقوقی ‌و قضایی اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی خواستار ایجاد شعب تخصصی حوزه تجارت و حمل ‌و نقل در شوراهای حل اختلاف قضایی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ […]

رییس کمیسیون حقوقی‌ و قضایی اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی خواستار شد‌

ایجاد شعب تخصصی اقتصادی در شوراهای حل اختلاف قضایی استان

رییس کمیسیون حقوقی ‌و قضایی اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی خواستار ایجاد شعب تخصصی حوزه تجارت و حمل ‌و نقل در شوراهای حل اختلاف قضایی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ و کشاورزی خراسان‌رضوی؛ مجتبی‌بهاروند عنوان‌کرد: به منظور گره‌گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی در خصوص ایجاد دعاوی مربوطه، نیاز است که در حوزه شوراهای حل اختلاف نیز شاهد ایجاد شعب تخصصی باشیم تا با نگاهی ویژه، این جنس پرونده‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی همچنین بر حضور افرادی با دانش و تجربه حقوقی در این شورا تأکید کرد و گفت: در راستای راه‌اندازی شعب تخصصی اقتصادی در شورای حل اختلاف، افراد دیگری می‌توانند به عنوان کارشناس و مشاور جهت تسهیل امور، انتخاب و معرفی شوند.

 

این گزارش حاکیست؛ در ادامه نامه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر اظهارنظر کمیسیون حقوقی در خصوص مسایل و مشکلات مالیاتی انجمن صنفی کارفرمایی قالب‌سازی، تراشکاری وریخته‌گری استان توسط رییس کمیسیون به‌کارگروه حقوقی این کمیسیون ارجاع شد تا مورد بررسی بیش‌تر قرار گیرد.