پخش سریال «عمودی‌ها» از شبکه ۳ در آینده‌ای نزدیک

پخش سریال «عمودی‌ها» از شبکه ۳ در آینده‌ای نزدیک تهیه‌کننده سریال «عمودی‌ها» بیان کرد که این مجموعه با محور آپارتمان‌نشینی و مسایل آن به زودی روی آنتن شبکه ۳ می‌رود. فرهاد‌فرج‌نظام تهیه‌کننده سریال «عمودی‌ها» درباره این مجموعه نمایشی به مهر گفت: سریال «عمودی‌ها» در گروه اجتماعی شبکه ۳ سیما تولید شده است و به زودی […]

پخش سریال «عمودی‌ها» از شبکه ۳ در آینده‌ای نزدیک

تهیه‌کننده سریال «عمودی‌ها» بیان کرد که این مجموعه با محور آپارتمان‌نشینی و مسایل آن به زودی روی آنتن شبکه ۳ می‌رود.

فرهاد‌فرج‌نظام تهیه‌کننده سریال «عمودی‌ها» درباره این مجموعه نمایشی به مهر گفت: سریال «عمودی‌ها» در گروه اجتماعی شبکه ۳ سیما تولید شده است و به زودی روی آنتن سیما می‌رود.

وی ادامه‌داد: اوایل آبان ضبط سریال «عمودی‌ها» به‌کارگردانی حجت‌ذجودی تمام شد و اکنون در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

فرج‌نظام اظهارکرد: این مجموعه با امکانات و بودجه کمی تولید شد و به همین دلیل نتوانستیم هنرمندان چهره را دعوت کنیم. به هر حال بازیگر هم در کیفیت و جذابیت کار تأثیر می‌گذارد و ما سعی کردیم ترکیبی از بازیگران مختلف مثل مهردادضیایی، علی‌عمرانی، زهراسعیدی و… را داشته باشیم.

تهیه‌کننده «عمودی‌ها» درباره این سریال و موضوعات اجتماعی آن توضیح‌داد: در این مجموعه سراغ مسایل اجتماعی رفته‌ایم و به بحث حقوق شهروندی پرداخته‌ایم. سریال درباره کسانی است که در مجتمع‌های مسکونی زندگی می‌کنند و دردسر‌ها و مشکلاتی از قبیل همسایه‌داری، مدیریت آپارتمان و پرداخت شارژ دارند.

 

وی در پایان بیان‌کرد: امیدواریم با این سریال بتوانیم فرهنگ آپارتمان‌نشینی را اصلاح کنیم و ناسازگاری‌های مردم در زندگی‌های آپارتمانی برطرف شود.