نمی‌توان مشکلات موجود در بخش تولید و توزیع را انکار کرد

رییس اتاق اصناف ایران نمی‌توان مشکلات موجود در بخش تولید و توزیع را انکار کرد رییس اتاق اصناف ایران نسبت به اصلاح فوری قوانین ‌و مقررات برای حمایت از تولید داخلی تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، علی‌فاضلی تأکید کرد: کسی نمی‌تواند مشکلات موجود در بخش تولید و […]

رییس اتاق اصناف ایران

نمی‌توان مشکلات موجود در بخش تولید و توزیع را انکار کرد

رییس اتاق اصناف ایران نسبت به اصلاح فوری قوانین ‌و مقررات برای حمایت از تولید داخلی تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، علی‌فاضلی تأکید کرد: کسی نمی‌تواند مشکلات موجود در بخش تولید و توزیع را انکار کند و پیشنهاد بنده این است، مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را با برگزاری جلسات مشترک بین مجلس، دولت و رؤسای ۳ اتاق به نتیجه برسانیم.

وی افزود: در بیرون از این اتاق فعالان اقتصادی بسیار نگران هستند و شما نمایندگان و مسؤولان بیش‌تر بر علل این نگرانی واقف هستید و باید مسایل را به صورت شفاف به بحث گذاشت.

فاضلی گفت: بنده در تمام نشست‌‌ها دغدعه‌ها و مشکلات جدی اصناف را مطرح کرده‌ام و در جلسه‌ هفته قبل در محضر معاون اول محترم رییس‌جمهور عرض کردم که باید به فوریت به مشکلات اصناف رسیدگی کرد.

وی گفت: قطعاً برای حل این مشکل وزارت صنعت، معدن‌ و تجارت و رؤسای ۳ اتاق تجربیات بسیاری در اختیار دارند و انگیزه‌های آنان برای عبور از شرایط فعلی بسیار قوی است.

فاضلی افزود: مشکلات اقتصادی باعث نگرانی در حوزه بازرگانی داخلی شده است که باید به جد به آن پرداخته شود و نباید با یک‌سری صحبت‌های غیرمسؤولانه سعی در تضعیف دولت ‌داشت چرا که با این کار تنها تیشه به ریشه نظام می‌زنیم و به جای آن باید‌ اقدامات مؤثرتر و گام‌های مثبت ‌برداریم.

رییس اتاق اصناف ایران درباره افزایش نرخ حامل‌های انرژی در لایحه بودجه گفت: حداقل ۱۹ رسته بزرگ صنفی تحت تأثیر افزایش قیمت‌های انرژیِ هستند و باید برای آن اندیشه کرد.

فاضلی همچنین تصریح‌کرد: نسبت به مسأله بودجه نیز که بسیار مسأله مهمی است، بحث زیادی دارم که در جلسه دیگر بیان خواهم کرد و باید در کمیسیون مشترک مجلس و دولت و ۳ اتاق این مباحث مطرح و حل شود.

 

وی تأکیدکرد: دولت نسبت به پرداخت بودجه حوزه نظارت و بازرسی که در بودجه‌های سالانه تصویب می‌شود، اقدام کند تا تنظیم بازار به درستی صورت گیرد.