نداشتن قسمتی برای مناقصه یا مزایده بین‌المللی نقص سامانه ستاد است

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک نداشتن قسمتی برای مناقصه یا مزایده بین‌المللی نقص سامانه ستاد است رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک پیرامون سامانه ستاد گفت: سامانه ستاد بعضی از قسمت‌هایش هنوز ایجاد نشده و در حال تکمیل است، به‌طور مثال قسمتی برای مناقصه یا مزایده بین‌المللی در سامانه ستاد وجود ندارد و در شرایط BOT […]

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک

نداشتن قسمتی برای مناقصه یا مزایده بین‌المللی نقص سامانه ستاد است

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک پیرامون سامانه ستاد گفت: سامانه ستاد بعضی از قسمت‌هایش هنوز ایجاد نشده و در حال تکمیل است، به‌طور مثال قسمتی برای مناقصه یا مزایده بین‌المللی در سامانه ستاد وجود ندارد و در شرایط BOT امکان ثبتش وجود ندارد یعنی هنوز ماژولش ایجاد نشده و سامانه نقص دارد.

به گزارش صابرنیوز، رمضانعلی‌صادق‌زاده اظهارکرد: برای رفع نواقص طبق برنامه ششم دو سال فرصت داریم تا سامانه را تکمیل کنیم.

قائم ‌مقام معاونت آموزش وزارت صنعت در خصوص این‌که قرارداد منعقد شده با مرکز گسترش فناوری اطلاعات به صورت BOTمنعقد شده با به صورت دیگر که هفته گذشته در رسانه‌ها خبری شد، افزود: قرارداد در فرایند BOT است ولی روی تعرفه‌ها در حال بررسی و کار هستیم‌ و BOT یک تعرفه‌، باید به تصویب سازمان تنظیم مقررات برسد و چون هنوز تعرفه را به تصویب نرساندیم جزییات BOT قرارداد مشخص نیست.

‌صادق‌زاده پیرامون این‌که گفته شده بود که قرارداد ترک‌تشریفات شده است، افزود: اگر قرار باشد قرارداد ترک‌تشریفات شود، دقیقاً مراحل قانونی‌اش باید رعایت شود ولی ما در فرایند هستیم و هنوز اتفاقی حاصل نشده است اگر قرارداد نهایی و تعرفه هم به تصویب برسد طبق قانون باید به هیأت ۴نفره ارسال تا در خصوص ترک‌تشریفات در مناقصه تصمیم‌گیری شود.

‌رییس مرکز توسعه تجارت پیرامون تصویری از قرارداد که در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نیز گفت: آن قرارداد چارچوب کلی است و هنوز جزییات قرارداد و این‌که تعرفه چقدر و حجم سرمایه‌گذاری چقدر خواهد بود، هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه‌داد: چارچوب همکاری پیوستش آماده نیست، ممکن است در پیوست اختلاف پیش بیاید یا اصلاً ممکن است یک کسی دستور دیگری دهد یا مافوقی بگوید این کار انجام نشود و همچنین امکان دارد پس از تصویب تعرفه‌ها و بررسی‌های لازم با این شرکت مذکور که تفاهمنامه امضاشده به توافق نرسیم و قرارداد نهایی امضا نشود و یا امکان دارد قرارداد باطل شود و یا این‌که طرفین در شرح خدمات به توافق نرسند و دیگر به کار ادامه ندهند.

 قائم مقام معاونت آموزش وزارت صنعت در خصوص این‌که چه زمانی تکلیف قرارداد و پیوست‌‌ها مشخص می‌شود، گفت: این‌که چه زمانی تکلیف قراداد مشخص می‌شود معلوم نیست اما ما در حال تکمیل فرایند هستیم.

 

 صادق‌زاده در پایان پیرامون نظر شریعتمداری وزیر دولت دوازدهم در خصوص ترک‌تشریفات سامانه داده‌ها‌، عنوان‌کرد: آقای شریعتمداری هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده‌اند ولی صددر‌صد در جریان فرایند‌ها باید از این به بعد قرار بگیرند.