نماینده مردم قم در مجلس:دولت‌ها گاهی دوست ندارند اختیارات بیش‌تری به شورا‌ها بدهند

  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی دولت‌ها دوست ندارند اختیارات بیش‌تری به شورا‌ها بدهند در حالی که گسترش حیطه اختیارات شورا‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را مرتفع کند. اگر می‌خواهیم شورا‌ها نماد دموکراسی باشند باید نگاه خود را نسبت به شورا‌ها تغییر دهیم و توانمندی‌های شورا‌ها را جدی بگیریم. به گزارش مناقصه‌مزایده، […]

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی دولت‌ها دوست ندارند اختیارات بیش‌تری به شورا‌ها بدهند در حالی که گسترش حیطه اختیارات شورا‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را مرتفع کند. اگر می‌خواهیم شورا‌ها نماد دموکراسی باشند باید نگاه خود را نسبت به شورا‌ها تغییر دهیم و توانمندی‌های شورا‌ها را جدی بگیریم.

به گزارش مناقصه‌مزایده، احمد امیرآبادی شورا‌ها را بهترین مدافعان حقوق مردم خواند و تصریح کرد: اعضای شورا‌ها در خط مقدم خدمت قرار دارند و علاوه بر آن در خط مقدم هجمه‌ها نیز هستند.

وی اظهار کرد: اعضای شورا‌ها تلاش‌های ارزنده‌ای در حل مشکلات مردم دارند.

امیرآبادی در ادامه خاطر نشان کرد: در بودجه سال ۹۵ نگاه خوبی به دهیاران شد و ۲۵۰ میلیارد تومان که در سال‌های قبل در اختیار بنیاد مسکن قرارداده می‌شد مستقیم در اختیار دهیاران قرار خواهد گرفت. با وجود این همه شهرداری و دهیاری در کشور و هزاران بودجه‌ای که به آن‌‌ها تخصیص داده می‌شود اما یک نماینده در دولت ندارند و این باید در برنامه ششم مورد توجه قرار بگیرد.

 

نماینده مردم قم در مجلس در پایان از همه کسانی که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند تشکر کرد و ادامه داد: اکنون وظایف ما بسیار سنگین است و با توجه به وضع مالی و اقتصادی کشور باید دولت را کمک کنیم تا بتواند مشکلات اساسی مردم را حل کند.