نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران برگزار می‌شود

از ۲۱ دی‌ماه به مدت ۴ روز نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران برگزار می‌شود نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران با رویکرد توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از ۲۱ دی‌ماه به مدت۴ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، مهدی‌فرهادی‌نیا، مدیر پروژه […]

از ۲۱ دی‌ماه به مدت ۴ روز

نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران با رویکرد توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از ۲۱ دی‌ماه به مدت۴ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، مهدی‌فرهادی‌نیا، مدیر پروژه نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار از این نمایشگاه به عنوان نخستین رویداد تجاری در خاورمیانه با هدف رونق کسب ‌و کارهای نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان یاد کرد و گفت: این نمایشگاه در ۳ حوزه خدمات مدیریت، استارت‌آپ‌‌ها و فرانچایز برگزار می‌شود.

وی تصریح‌کرد: فرنچایز یا فرانچایز امتیازی است که به یک فرد یا گروهی داده می‌شود تا محصولات و یا خدمات یک شرکت را در یک محدوده جغرافیایی یا مکان خاص به فروش برساند؛ به عبارت دیگر استفاده از یک فرانچایز چیزی نیست جز تکرار یک الگوی آزمایش شده کسب‌ و کار که منجر به کاهش ریسک سرمایه‌گذاری می‌شود.

فرهادی‌نیا افزود: این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی‌ و فناوری رییس‌جمهوری، وزارتخانه‌های صنعت، معدن‌ و تجارت و نیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌شود.

 

وی اظهار‌کرد: نخستین نمایشگاه توسعه کسب ‌و کار تهران غرفه در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تاکنون ۷۰ درصد غرفه‌ها واگذار شده است.