روند منطقی سایپا در ایجاد تنوع محصول

فرماندار کرمان در بازدید از غرفه سایپا گفت روند منطقی سایپا در ایجاد تنوع محصول فرماندار کرمان و هیأت همراه ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان گفت: سایپا با یک روند منطقی توانسته در جهت تولید محصولات متنوع و با کیفیت گام‌های صحیحی‌بردارد.  به […]

فرماندار کرمان در بازدید از غرفه سایپا گفت

روند منطقی سایپا در ایجاد تنوع محصول

فرماندار کرمان و هیأت همراه ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان گفت: سایپا با یک روند منطقی توانسته در جهت تولید محصولات متنوع و با کیفیت گام‌های صحیحی‌بردارد.

 به گزارش سایپا نیوز؛ علی‌بابایی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا که با همراهی و توضیحات مدیر روابط عمومی شرکت سایپا انجام شد، ضمن تقدیر از حضور خوب و مقتدرانه این گروه خودروساز در نمایشگاه کرمان گفت: امروزه تنوع محصولات بسیار حایز اهمیت است و گروه خودروسازی سایپا باتوجه به این اصل و حضور پرشور در این دوره ازنمایشگاه موفق عمل کرده است.

وی گفت: سایپا نشان داده که با یک روند منطقی توانسته برای تولید محصولات متنوع و با کیفیت گام‌های درستی ‌بردارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند، برند سایپا می‌تواند به یک برند بین‌المللی درسطح جهانی تبدیل شود.

فرماندار کرمان افزود: دراین شرایط می‌توان امیدوار بود که ایران در گسترش صنعت خودروسازی آمادگی همکاری، مشارکت و سرمایه‌گذاری با شرکت‌های مطرح جهانی را دارد.

وی تأکید کرد: بحث داخلی‌سازی یکی از مباحث ضروری و مهم است که سایپا با اتخاذ سیاست‌های درست نسبت به این موضوع توجه ویژه دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی در جهت تولید قطعات خودرو که توانایی آن بر کسی پوشیده نیست می‌تواند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال همپوشانی داشته و به عنوان یک اصل مهم در تولید محصول با کیفیت در نظر گرفته شود.

وی گفت: سایپا بر اساس صحبت‌های اخیر مدیران ارشد خود مبنی بر حمایت فراگیر از قطعه‌سازان داخلی، در این مسیر حرکت می‌کند و قطعاً علاوه براین‌که سهم به‌سزایی درجهت افزایش اشتغال خواهد داشت نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی نیز گام‌های اساسی برداشته است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: تنوع محصولات سایپا مناسب است ولی آنچه در اصل رقابت وجود دارد اهمیت دادن به کیفیت و قیمت تمام شده است که این اصل می‌تواند تعیین‌کننده در خرید مردم باشد و به نظر می‌رسد با توجه به استقبال چشم گیر بازدیدکنندگان کرمانی از غرفه سایپا، این شرکت در خصوص تنوع و کیفیت محصول موفق عمل کرده است.

 

وی در پایان گفت: استان کرمان یکی از پهناور‌‌‌ترین استان‌های کشور است که با توجه به شرایط منطقه‌ای، پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد و امیدوارم باتوجه به امکانات موجود، گروه سایپا با تمرکز در این استان بتواند از تمام ظرفیت‌های تولید استفاده کند.